Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt om hovedsponsor

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 10 feb 05, 07:54
det var min tolkning av det, og en mulighet for ffk og fjerne en av de som Høili mente ikke gjorde en god jobb
Skal innrømme at det ikke var noen god tolkning, men det er ikke altid så lett å huske alle detaljer når man ønsker å legge inn noe kjapt i en diskusjon.

Skal skjerpe meg en annen gang.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 10 feb 05, 09:43
Veldig fint om klubben skulle ha en ferdig avtale med hovedsponsor i løpet av de neste to ukene. Det jeg kanskje ikke synes er så fint er hvis vi får til en middelmådig avtale med en liten aktør. Vi vet at FFK er en attraktiv klubb. Det er fire klubber foran oss i Tippeligaen på det området. Derfor bør avtalen gjenspeile markedsverdien til klubben. Hvis ikke er det noen som ikke har gjort jobben sin.
Til snæbbusaristokrat 1:
Oppfattet det som en diskusjon og ikke en krangel. Det er bra med engasjement og det har du nok av.:ffk:

---------------------------

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 10 feb 05, 11:29
Til stenhard!
Grunnen til at jeg valgte ordet krangel, var at diskusjonen var i ferd med å flyte over til å omhandle person og ikke kun sak.
Jeg prøver vanligvis å holde meg til sak når jeg diskuterer, så derfor synes jeg det var grunn til å være selvkritisk denne gangen. :D

FFK på toppen i 2005

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 24 feb 05, 09:43
Hvorfor er jeg ikke overrasket over at hovedsponsor forsatt ikke er på plass. De klarte ikke å få det til innen tidsfristen de selv ga seg. FFK som eneste Tippeliga klubb står uten hovedsponsor 45dager før seriestart.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 24 feb 05, 09:56
Det som står i avisen i dag viser at mine kilder holdt holdt mål.

Vi får nå håpe at Mokkelbost kan få til noe, han bør jo ha blitt varm i trøya etter ca 50 dager i jobben.

Problemstillingen med hovedsponsor viser at FFK nå går inn i en fase som en vanlig klubb som må stå på for å få inn sponsorkroner. Det må jobbes profensjonellt i alle ledd. Slik som FFK bruker penger på utenomsportslige aktiviteter, ser det jo ut som om de har nok kroner til kommende sesong , slik at ikke profflisensen står i fare.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 24 feb 05, 10:13
At:ffk: fortsatt mangler hovedsponsor, kan det skrives nye om.
Men etter min mening enkelt og greit,
Elendig jobba,

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 24 feb 05, 10:21
Opprinnelig postet av dracula
At:ffk: fortsatt mangler hovedsponsor, kan det skrives nye om.
Men etter min mening enkelt og greit,
Elendig jobba,

Sjeldent jeg sitter foran pc`en og ler for meg selv. Du skrev lite men godt. Traff spiker`n på hodet.:D

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 24 feb 05, 10:55
At FFK er den siste klubben som knytter til seg en hovedsponsor er egentlig ikke så overraskende.
De andre klubbene har hatt hele vinteren på dette arbeidet, mens FFK var nødt til å vente på avtalen med Værste a/s.

Når det er sagt så begynner faktisk også en positiv optimist som meg å bli litt bekymret. Ordlyden i omtalen av dette i Fredrikstad blad lød ikke veldig overbevisende.:confused:

FFK på toppen i 2005

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 24 feb 05, 11:02
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Når det er sagt så begynner faktisk også en positiv optimist som meg å bli litt bekymret. Ordlyden i omtalen av dette i Fredrikstad blad lød ikke veldig overbevisende.:confused:

"Dæven døtte" Hva skjer æ?

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 24 feb 05, 11:43
Nei nå er det bare til å legge seg ned på alle fire, krype ut på Lisleby og inn på kammeret til Høili.

Ledelsen bør innse viktigheten av hans bidrag de siste åra og beklage alt som har skjedd.

Kanskje kan vi snu den myke mannen rundt.

"For Høili elsker fredrikstad - hurra hurra"

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 24 feb 05, 11:48
Endret: 24 feb 05, 11:49
Opprinnelig postet av pss
Ledelsen bør innse viktigheten av hans bidrag de siste åra og beklage alt som har skjedd.

Hva er det egentlig ledelsen skal beklage ovenfor Høili? At de ikke hentet inn de spillerne HAN ville? At stadion ikke fikk ligge der HAN ville?

Han ville ikke ha noe for pengene han spyttet inn i klubben, det har han heller ikke fått, hva klager han over da?

Stoltheten til Høili gikk foran kjærligheten til klubben, er det noen som skal beklage er det vel han, men han har for stor stolthet til å komme seg ned på jorda og tre inn i FFK igjen, han føler seg for stor for dem...

Ja, vi trenger nok Høilis penger, men ikke for en hver pris...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 feb 05, 11:54
Endret: 24 feb 05, 11:55
Chess forhandler om å bli ny hovedsponsor.

F-B.no

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 24 feb 05, 11:58
Opprinnelig postet av FFK1903
Ja, vi trenger nok Høilis penger, men ikke for en hver pris...

Det er vel ingen tvil om at vi trenger dem og det fort. Det her begynner å bli pinlig.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 24 feb 05, 12:04
Dette blir KUN spekulasjoner, men det var EN ting jeg tenkte på da jeg leste artikkelen i F-B:

Er det ikke Chess som eier (evt deleier) Kviskvik?

Tviler på at det er aktuelt, men jeg tenker nå mine tanker.........

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 24 feb 05, 12:17
Syns ikke det er positivt det som fremkommer av f-b.no. Det er på ingen måte imponerende at de har vært i "samtaler via en tredjeperson" når det er så kort tid igjen til seriestart. Vi må jo også regne med at avtalen med en hovedsponsor vil ha en stor betydning for hvilke forsterkninger klubben kan hente. Om fire uker stenger overgangsvinduet, hvis sponsor ikke er klar før om to uker, så har vi kort tid på oss for å skaffe en "storfisk" som HH kaller det.

Syns Dracula sa det best da han sa "Elendig jobba"

La oss selge hele laget!!

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 24 feb 05, 12:21
Hvor gode forhandlingskort sitter klubben med nå som dagene går. Blir dårligere og dårligere for hver dag som går. Er det forsatt noen her inne som synes FFK har gode kort på hånda?

"Elendig jobba"

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 feb 05, 12:31
Helt enig, nå vet jo selvsagt alle at de begynner å bli desperate og forhandler deretter.

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04

Lagt til: 24 feb 05, 13:12
Opprinnelig postet av A.Scheie
Dette blir KUN spekulasjoner, men det var EN ting jeg tenkte på da jeg leste artikkelen i F-B:

Er det ikke Chess som eier (evt deleier) Kviskvik?

Tviler på at det er aktuelt, men jeg tenker nå mine tanker.........

Ja, jeg tenkte det samme.

1) Chess som hovedsponsor? se dagens artikkel i F-B
2) Kvisvik har kjøpt tomt i Fredrikstad-området
3) Kvisvik jobber i Chess

Jeg tror det er en sjanse for at Chess forhandler om en pakke som inkluderer jobb for Kvisvik i Fredsikstad samtidig som han flytter nedover. Vollvik i Chess er uansett en kynisk trønder som vet hvordan han skal plukke de rette sponsorobjektene. ALLE i Bergen vet hvordan Chess reddet Brann, og det samme kan skje i FFK :)

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 24 feb 05, 13:24
Er det noen som vet om noen av Bård Ekers firmaer er med på sponsorlista ennå? Kanskje på tide at han la litt igjen for byen eller? Hans sponser jo mye motorsport da men...

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05

Lagt til: 24 feb 05, 13:42
Tror det er bare et spørsmål om tid før herr Kvisvik tar til vettet og flytter HJEM. Raymon er en spiller jeg mener hadde vært perfekt for troppen. En meget god venstrekant som også kan ta en lederrolle på midtbanen, er det sterkt behov for i klubben.

(men han må sloss mot Gherland om plassen da...!)

"Vi er Drillos menn, vi slår lange balleeer. Men vi kan vinne dem igjen" (mel: Venn, div. artister)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914