Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt om hovedsponsor

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 07 feb 05, 16:09
til tomroar
hvorfor går du ikke til fredrikstad blad da og forteller din nyhet ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 07 feb 05, 16:58
Opprinnelig postet av tomroar
Selv profesjonelle mennesker kan si mye rart om de er frustrerte .

Det er heller ikke sagt til en tilfeldig supporter som Toralf traff på gata.

Dersom ikke du er en tilfeldig supporter som fikk høre dette, tviler jeg på om det var meningen at resten av oss tilfeldige supportere her inne skulle vite dette... :confused:

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 07 feb 05, 20:26
slik er livet at det som blir sagt slipper ut til andre, jeg fikk ingen beskjed om dette ikke skulle spres.
Årsaken til at mange ulike saker lekker ut i div. sammenhenger generellt , er jo at de som står kilden nærmest ønsker å vise at de er viktige. Da hjelper vi andre til med å spre , slik at flere får innsyn.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 07 feb 05, 23:05
Jeg synes det er kjempebra at de som vet noe skriver det de vet jeg! jeg er imot at alt skal holdes så hemmelig. at store deler av klubbledelsen er udugelige burde fram i lyset en gang for alle, og de som ikke har noe i ledelsen å gjøre, burde blitt sparka ut!

Så et spørsmål til Snæbbussaristokrat 1:
Du rakker ned på kildene til tomroar m.fl., men hva er egentlig dine kilder? hva er det gjør at du vet så godt at hovedsponsoren snart er klar og at alt ordner seg?

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 08 feb 05, 00:33
Til ajg!
Jeg rakker ikke ned på kildene til tomroar, jeg bare påpeker at de virker tvilsomme.

Det er ganske ofte tomroar omtaler FFK administrasjonen, og nesten uten unntak så virker det som om han har en notorisk trang til å komme med omtaler og beviser på at hele FFK systemet består av udugelige personer.

Blandt annet derfor har hans historier og påstander etterhvert blitt svekket i mine ører.

Når det gjelder mine kilder, som jeg synes ligger veldig langt fra det tomroar kommer med, så behøver jeg ikke henvise til noe annet en det som har blitt presentert som FFK`s egen virklighets forklaring i div. medier de siste ukene. :D

FFK på toppen i 2005

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 05, 07:44
Jeg har uttalt meg om en person ; HH , og det står jeg for, når man så hans prestasjoner i fjor så mener jeg det er rettmessig.

Noe av årsaken til min skepsis til han er en kombinasjon av ovenevnte og pga en del uttalelser fra personer som kjenner han arbeidslivet i Tromsø. Disse personene er nå kollegaer av meg i Oslo og det de sier og mener er troverdig.

Om jeg sier at det bør ryddes i administrasjonen for å skape et godt forhold til Høyli, så er det noe jeg står for.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 08 feb 05, 09:41
Endret: 08 feb 05, 09:48
Helt enig med ajg. Få fram alt i lyset. Ikke la viktige ting gjemmes bort. Synes det er kjempefint at tomroar kommer med sine opplysninger. Det er nok av feige journalister i denne byen som skal holde seg inne med klubben. De som sitter i styre og stell hadde vel strengt tatt ikke hatt den jobben ut vårt engasjement. Jeg for min del synes at det tomroar kommer med er veldig troverdig. Jeg har hørt akkurat det samme selv. Jeg skriver ikke om alt jeg hører fra folk som vet en hel del. Dette vil bare ramme de jeg har fått det fra. Kunne skrevet ett helt kapittel om enkeltpersoners behandling av vaktene på stadion. Personer med hjerte i klubben som stiller opp ca. 5 timer annenhver søndag. Gratis. Det står respekt av sånt.
Må virkelig unnskylde oss snæbbusaristokrat 1 at vi ødelegger glansbildet ditt.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 08 feb 05, 11:36
Er noen som meds handa på hjertet, ikke føler /mener det er dårlig av en TLklubb med profesjonell administarsjon å ikke ha hovedsponsor klar 8.februar.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 05, 14:17
Jeg syns det er flott at FFK bruker tid på sponsor slik at vi for den beste og jeg er helt sikker på at hovedsponsoren ikke er så langt unna.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 05, 14:42
Til stenhard!!

Hvis det er et glansbilde det jeg har av klubben i denne saken, så skal det ihvertfall helt andre personer til, enn stenhard og tomroar for å ødlegge det, så du behøver ikke å unnskylde noe som helst, stenhard.

La oss heller vente å se hvem av oss som får ødelagt sin troverdighet. :D:D

FFK på toppen i 2005

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 08 feb 05, 15:27
Til snæbbusaristokrat 1: Mulig jeg går surr i alle snæbbusaristokratene inne på her. Hadde ett bilde av deg som rimelig seriøs. Mulig det blir lettere med de nye sidene så vi kan chatte videre på msn. Blir lettere irritert når dette skal gå ut over min troverdighet. Jeg står inne for alt jeg har sagt.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 08 feb 05, 15:35
Dem snæbbusene og keikoer...Er det rart du går i surr da? Det kan jeg underskrive på at det er flere som gjør.. Men kan jo hende det er en type alle sammen, med så sære meninger at han må støtte opp under sine egne meldinger.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 05, 17:35
til pss: snæbbusaristokrat 1 er en god vennn av meg og jeg syns det er helt tullete av deg å tro at snæbb og meg er samme person. skulle jeg missforstå det du sa vil jeg beklage med en gang.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 08 feb 05, 18:21
tror han prøvde å poengtere at de burde skaffe seg forskjellige nick på en ironsik måte keiko...

blir forvirra selv av alle de nicka....

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 08 feb 05, 18:33
Ja, godt noen tar den da A9$h... Nei, er ikke mye å beklage....

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 feb 05, 18:38
Endret: 08 feb 05, 18:41
Ingen som ha tenkt over at grunnen til at det drøyer kan være den nye stadion? De sier jo at de tenker langsiktig rundt hovedsponsoravtalen og da er det jo litt viktig å først få på plass de resterende bitene rundt den nye stadion? Tipper det er hovedårsaken til at det hele drøyer ut i tid...

... men dere må gjerne være uenige med meg! ;)

Det har vært et hel.... å tilpasse det nye forumet slik at S-B`ene får plass! Heretter blir det makslengde på nick!
:D

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 08 feb 05, 19:56
Opprinnelig postet av Holters

Det har vært et hel.... å tilpasse det nye forumet slik at S-B`ene får plass! Heretter blir det makslengde på nick!
:D

Hehe.... ;)

Vil dere overføre de eksisterende kontoene over?

Signatur:

max 250 tegn

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 05, 20:35
Jeg tror Holters er inne på helt rett spor, når han nevner at grunnen til at ikke hele sponsorpakken for 2005 enda er i boks, har å gjøre med bla. den nye stadion og at klubben på grunn av det ønsker å tenke mer langsiktig.

Som sikkert også de fleste vet, så er det jo ikke så mange ukene siden den endelige avtalen med Værste a/s ble undertegnet.
Denne avtalen har selvfølgelig vært veldig viktig for klubben, med hensyn til nettopp arbeidet med sponsorer, både kortsiktig og langsiktig.

Til stenhard!
Jeg har da ikke på noe tidspunkt sagt at ikke du er troverdig. Det jeg har skrevet er at tiden får vise hvem av oss som er mest troverdig.
Forøvrig må du gjerne få min @mail, dersom du ønsker å få meg inn på din msn liste, @mailen er: gingang@online.no

FFK på toppen i 2005

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 05, 20:58
til snæbbusaristokrat 1, jeg håper det samme som deg i denne saken, at jeg tar feil , og da tar jeg også til meg det om at jeg da blir lite troverdig, da blir det siste gang jeg legger ut det jeg mener er fakta, og jeg vil kun beskrive det som omhandler personlige meninger. venter også spent på om den nye stadion er årsaken , men vi er vel den eneste eliteserie klubben som ikke har på plass hovedsponsor. Håper som sagt noen av dere andre får rett.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 05, 20:58
legg inn meg på msn også da: royta@tiscali.no

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914