Nytt om hovedsponsor
hvorfor går du ikke til fredrikstad blad da og forteller din nyhet ?
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av tomroar
Selv profesjonelle mennesker kan si mye rart om de er frustrerte .
Det er heller ikke sagt til en tilfeldig supporter som Toralf traff på gata.
Dersom ikke du er en tilfeldig supporter som fikk høre dette, tviler jeg på om det var meningen at resten av oss tilfeldige supportere her inne skulle vite dette... :confused:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Årsaken til at mange ulike saker lekker ut i div. sammenhenger generellt , er jo at de som står kilden nærmest ønsker å vise at de er viktige. Da hjelper vi andre til med å spre , slik at flere får innsyn.
Så et spørsmål til Snæbbussaristokrat 1:
Du rakker ned på kildene til tomroar m.fl., men hva er egentlig dine kilder? hva er det gjør at du vet så godt at hovedsponsoren snart er klar og at alt ordner seg?
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jeg rakker ikke ned på kildene til tomroar, jeg bare påpeker at de virker tvilsomme.
Det er ganske ofte tomroar omtaler FFK administrasjonen, og nesten uten unntak så virker det som om han har en notorisk trang til å komme med omtaler og beviser på at hele FFK systemet består av udugelige personer.
Blandt annet derfor har hans historier og påstander etterhvert blitt svekket i mine ører.
Når det gjelder mine kilder, som jeg synes ligger veldig langt fra det tomroar kommer med, så behøver jeg ikke henvise til noe annet en det som har blitt presentert som FFK`s egen virklighets forklaring i div. medier de siste ukene. :D
FFK på toppen i 2005
Noe av årsaken til min skepsis til han er en kombinasjon av ovenevnte og pga en del uttalelser fra personer som kjenner han arbeidslivet i Tromsø. Disse personene er nå kollegaer av meg i Oslo og det de sier og mener er troverdig.
Om jeg sier at det bør ryddes i administrasjonen for å skape et godt forhold til Høyli, så er det noe jeg står for.
Må virkelig unnskylde oss snæbbusaristokrat 1 at vi ødelegger glansbildet ditt.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hvis det er et glansbilde det jeg har av klubben i denne saken, så skal det ihvertfall helt andre personer til, enn stenhard og tomroar for å ødlegge det, så du behøver ikke å unnskylde noe som helst, stenhard.
La oss heller vente å se hvem av oss som får ødelagt sin troverdighet. :D:D
FFK på toppen i 2005
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
blir forvirra selv av alle de nicka....
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
... men dere må gjerne være uenige med meg! ;)
Det har vært et hel.... å tilpasse det nye forumet slik at S-B`ene får plass! Heretter blir det makslengde på nick!
:D
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Det har vært et hel.... å tilpasse det nye forumet slik at S-B`ene får plass! Heretter blir det makslengde på nick!
:D
Hehe.... ;)
Vil dere overføre de eksisterende kontoene over?
Signatur:
max 250 tegn
Som sikkert også de fleste vet, så er det jo ikke så mange ukene siden den endelige avtalen med Værste a/s ble undertegnet.
Denne avtalen har selvfølgelig vært veldig viktig for klubben, med hensyn til nettopp arbeidet med sponsorer, både kortsiktig og langsiktig.
Til stenhard!
Jeg har da ikke på noe tidspunkt sagt at ikke du er troverdig. Det jeg har skrevet er at tiden får vise hvem av oss som er mest troverdig.
Forøvrig må du gjerne få min @mail, dersom du ønsker å få meg inn på din msn liste, @mailen er: gingang@online.no
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914