Nytt om hovedsponsor
Det var heller ingen potensielle sponsorer som de hadde avtaleforhandlinger med.
Dette er kanskje årsaken til at nye spillere er lagt på is .
Sjakktrekket med å komme på kant med fredrikstads rikeste person ser ut som noe av det dummeste som skjedde i fjor. Hva skjer om det plutselig mangler penger i årets sesong.
Tips til Mokkelbost , kvitt deg meg de 2-3 personene som Høili ikke liker, kanskje han kommer tilbake .
Sist Høili var på stadion, var jo i juli 2004 i følge en av hans salgssjefer.
Tror ikke det blir noe stort tap for FFK om det ryddes i ledelsen
Ja, vi trenger kanskje pengene hans, men en sponsor skal ikke ha noe ord med i laget hva for eksempel spillerkjøp angår.
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hvis det koster ca 10 mill å være hovedsponsor, kan man gå ut ifra at et firma ikke vil bruke mer en max 20% av et reklamebudsjett på dette. La oss si at dette firmaets reklamebudsjett er på ca 3 % av omsetning. Da må altså den potensielle hovedsponsoren omsette for 1,6 milliarder. Det er ikke så mange av disse i Fredrikstad.
Så kan man spørre seg om ikke FFK kan knytte til seg store nasjonale sponsorer. Det er bare det at disse er ute etter det som gir mest oppmerksomhet. Da slåss man med skiskyting, langrenn, alpint, hockey, håndball osv på landslagsnivå. Deretter med mange av de samme på klubbnivå. Innen fotballen slåss man med landslaget og de tre klubblagene som gir mest profilering. RBK, VIF og Brann. FFK er en av mange i røkla.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Dette er ikke snakk om for eller imot Terje Høili.
Det det her er snakk om er at tomroar nok en gang uttaler seg om ting han overhode ikke har peiling på, og selvfølgelig er det nok engang et forsøk på å grave frem negative sider ved FFK administrasjonen.
Er du en nær slektning til Bjørn Drillestad, tomroar? :D
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Til tomroar!!
Dette er ikke snakk om for eller imot Terje Høili.
Det det her er snakk om er at tomroar nok en gang uttaler seg om ting han overhode ikke har peiling på, og selvfølgelig er det nok engang et forsøk på å grave frem negative sider ved FFK administrasjonen.
Er du en nær slektning til Bjørn Drillestad, tomroar? :D
er ingen slektning av Drillestad, men er bekymret over at vi kan mangle penger i kommende sesong.
VI er ganske nærme sesongstart og dersom stor sett alle store sponsorer har brukt opp sine midler har vi et stort problem, hvem skal da hoste opp 6-8 mill, da jeg antar det er beløpet de har regnet med fra en ny hovedsponsor.
Det er som kjent ikke lov til å drive med underskudd i en klubb om ikke eierne spytter inn midler, forutsetningen da er jo at eierne har disse midlene.
For å uttale seg slik dere gjør bør man sitte med en ganske god "inside information".
:confused:
Hvis man skal kritisere FFK/FFK administrasjonen utfra alle rykter man hører på byen så vil jeg påstå man kan komme helt galt avsted.
Vet dere egentlig hva det blir jobbet med i FFK akkurat nå?, eller hvilke sponsorer man prøver å få på plass?
Det tviler jeg på at dere gjør, siden dere kan uttale dere som dere gjør. :confused:
FFK på toppen i 2005
Dette har da ikke noe med om dere er dårlige supportere eller ikke, stenhard, forstår ikke hvor du tar det fra?:confused:
Du innrømmer at du ikke vet hva og hvilke sponsorer det blir jobbet med. Og det er jo nettopp dette jeg påpeker, og derfor jeg sier at dere uttaler dere om ting dere ikke har greie på.
:D:D
Men det er jo litt merkelig at du ikke vet hva de jobber med, når du i neste setning sier du vet at det garantert er ett stykke igjen til det er på plass. :D:D:ffk:
Det er vel ikke så merkverdig at klubben nå prøver å få på plass en langsiktig løsning, hvor også den nye stadion på FMV og en fremtidig spillerpool er sentrale momenter.
FFK på toppen i 2005
Jeg kan fastslå Stenhards påstander om at enkelte bedrifter i Fredrikstad ikke har møtt godvilje når de har ønsket å åpne lommeboken. Jeg mener at når bedrifter er villige til å legge igjen noen kroner, så er det bare til å si ja takk og ta imot med begge hender.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
harry hansen
og ikke 99,9 % , det er ikke usikkerhet overhode og den ble sagt midt forige uke
Det spørs om ikke det er en eller annen her som har vridd litt på ordlyden hans, hvis han har omtalt dette tema, noe jeg altså tviler sterkt på.
FFK har i år et sponsor budsjett på 17 millioner kroner. Hvem som bidrar med å fylle opp dette budsjettet og med hvilke beløp kommer til å bli offentliggjort i nær fremtid.
:D
FFK på toppen i 2005
Selv profesjonelle mennesker kan si mye rart om de er frustrerte .
Det er heller ikke sagt til en tilfeldig supporter som Toralf traff på gata.
Om du eller andre mener at jeg har mye rare meninger er en helt annen sak.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914