FFK-dvd
Ble medlem: 22 feb 04
Lagt til: 06 feb 05, 11:59
Vålerenga og klanen har hatt et tv team som har fulgt lage i alle kampene i år,og filmet kampene og livet på tribunen. Det er jo veldig kult å se tilbakeblikk på kampene fra sesongen og ikke minst livet fra tribunen på kampene...Hva med at ffk og plankehaugen fikk til noe lignenes i år?Det hadde blitt en hit som julegave=P..Hadde vært utrolig artig å ha noe slikt å se på,når sesongen er over...Noen som vet om at det foreligger noe planer for noe sånnt?
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 06 feb 05, 13:07
Det bør hvert fall finnes mer enn nok råmateriale til at man kunne lage en FFK-DVD som tok for seg de tre siste sesongene (som alle har vært oppturer) og snekret sammen en fin DVD-utgivelse som sikkert ville blitt meget populær. Når både Enga, Brann og kanskje flere har gjort det, så bør det vel være mulig her i byen også...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 06 feb 05, 13:58
For en stund siden gikk det en serie på TV Østfold om FFK, husker ikke helt om det var fra 2 div det året de rykka opp eller om det var fra føste divisjon. Det jeg lurer på er om det er mulig å få tak i denne på DVD/VHS et eller annet sted i Fredrikstad. Det var en fin serie husker jeg, med litt "bak kulissene" i trener teamet og støtteaparatet. Hadde vært gøy å sett den igjen.
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 06 feb 05, 15:26
Brann, Enga og RBK har en sånn dvd. Burde være mulig å få til noe sånn her i klubben også.
Fredd
Ble medlem: 01 mar 04
Lagt til: 06 feb 05, 18:55
Attpåtil er Klanen DVD`n laget av en ekte Fredrikstad gutt
Ble medlem: 29 apr 03
Lagt til: 06 feb 05, 19:49
Det finnes jo sikkert råmateriale til å lage en utrolig bra dvd, med alle scoringer, intervjuer, supportere.
Ahhhh, *sikle* (vi trenger en sikle-smiley her!), Ringbergs 3-2 scoring mot Haugesund i 2003, på repeat og slow-motion.
Dessverre blir det nok et rettighets-mareritt å få tilgang til materiale fra NRK, TV2 og Canal +.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 07 feb 05, 00:14
TV Østfold har sikkert nok av materiale til å lage en glimrende FFK-DVD.
Leif Willy Andersen hadde jo en meget bra serie i TV Østfold for ca et år siden.
Kjenner jeg Leif Willy rett, så er han sikkert mer en villig til å bidra til å få laget en FFK-DVD. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Ble medlem: 10 jan 04
Lagt til: 07 feb 05, 09:59
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
For en stund siden gikk det en serie på TV Østfold om FFK, husker ikke helt om det var fra 2 div det året de rykka opp eller om det var fra føste divisjon. Det jeg lurer på er om det er mulig å få tak i denne på DVD/VHS et eller annet sted i Fredrikstad. Det var en fin serie husker jeg, med litt "bak kulissene" i trener teamet og støtteaparatet. Hadde vært gøy å sett den igjen.
den var og få kjøpt hos demokraten før , men jeg vet ikke om de fortsatt har den. den heter
FFK på vei mot tippeligaen!
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 15 feb 05, 15:16
Ser ut til at det blir en ordning på det nå. Helt konge hvis det blir gjennomført.
Hele tippeligaen på dvd? ---------------------------
Fredd
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 15 feb 05, 15:23
Når Ham Kam har klart å få i stand en Kamma-DVD, så burde det ikke akkurat være umulig for FFK heller...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 22 feb 04
Lagt til: 15 feb 05, 15:46
hvem er det dsom tar avgjørelsen i ffk om de ska ha et slikt opplegg?det som sto på linken høres jo kjempe bra ut,bare folka i ffk ledelsen sier ja til noe slikt..hadde vært supert,får solg mye i fr.stad vil jeg tro
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
06/10/2024 22:02 | 2001f914