Ny spiss....
det har jeg...vet bare ikke hvem...
det skal være en norsk spiller i utlandet..et meget kjent navn.. kan det være Rush...hmmmmm:ffk:
---------------------------
Heia FFK
Tror ikke årets spiller i Østerrike og som spiller fast på Austria Wien kommer til norsk fotball med det første.
Hvis du ikke mener en annen Rush da... Ian? :D
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Daniel Nannskog har kommit överens om att bryta sitt gällande kontrakt med kinesiska Sichuan Guangcheng och nu är anfallaren på väg hem.
- Det känns verkligen skönt att allt är klart, säger han.
Det var i söndags som FotbollDirekt.com kunde berätta om Daniel Nannskogs önskan att bryta sitt kontrakt med sin kinesiska klubb.
- Jag vill ju att kontraktet bryts så att jag kan gå gratis. Jag vill inte att någon klubb ska behöva betala för mig. Men det har gått bra för mig här. Jag kom fyra i skytteligan i ligaspelet och vann skytteligan i cupen och då kan jag förstå om de inte är så sugna på att släppa mig. Särskilt inte gratis, sade han då.
Men nu är parterna alltså överens om att gå skilda vägar och Nannskog är mycket lättad.
- Det känns verkligen skönt att allt är klart och nu ser jag fram emot att komma hemåt igen. Min tid här i Kina har varit kanon, men det känns helt rätt med denna lösning, säger han till Landskrona Direkt.
Nu är frågan vilken klubb Nannskog ska spela i det kommande året. Landskrona BoIS finns givetvis med i bilden och Kenneth Håkansson bekräftar för Landskrona Direkt att klubben är intresserad.
- Det var roligt att höra. Det är klart att vi är intresserade av Daniel Nannskog. En spelare av hans kaliber är alltid intressant. Han är en mycket bra anfallare och en bra person att ha i omklädningsrummet.
För FotbollDirekt.com berättade Nannskog om intresset från en annan klubb där det kommit lite längre.
- Det finns en klubb som har visat ett jätteintresse. En klubb i Skandinavien. Mer än så vill jag inte säga.
De kjenner sikkert til ham hvert fall.
Nannskog passer for øvrig også til beskrivelsen av en spisstype Drillo ønsker seg.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Nannskog er vist ønsket av brann..
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=43834
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Nannskog er vist ønsket av brann..
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=43834
For to år siden ja... Det var samtidig med at han også var linket til FFK.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Kan forresten ikke skjønne at Nannskog skal være noe å sikle etter. Nå vet jeg ingen ting om ham, men etter det jeg har lest ved å følge de lingene som er lagt ut her, så virker han middelmådig. Sånn sett vil han jo passe fint inn med resten av FFK-troppen.
La oss selge hele laget!!
Selvsagt Ok med en spiss til ,men....
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
jeg har fått med meg at stabæk suportere ikke er så glad for det.
Ifølge Stabæk-support sitt forum ønsker de ham hjertelig velkommen og håper at han velger Stabæk.
Budstikka skriver forøvrig at FFK har meldt seg på i kampen om Nannskog.
Noen som vet noe om dette?
Noen som vet noe særlig om Nannskog i det heletatt og kan tenke seg og dele det med oss andre? Tenker da på hvor god han er iforhold til resten av FFK sine spisser.
Engasjert hovedtribunist!
Nannskog bare legetesten unna Stabæk-kontrakt...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914