Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik med videre, Risholt ut.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 01 feb 05, 12:39
Forundrer meg at Hareide bruker tid og krefter på en spiller som er så utrent og tilårskommen, og som ikke har sjangs på en plass i førsteelveren med Gamst og Riise på plass. Dessuten er han så ulik disse i spillestilen at det ikke kan være til noen hjelp for å drille formasjoner.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 feb 05, 12:44
Jeg ville blitt svært overrasket om Risholt ble tatt ut til Malta-kampen. Husk at han ikke startet noen av kampene i Midtøsten - i noe som fikk betegnelsen C-tropp.

Kippe og Kvisvik var de to som imponerte mest i de tre kampene, og de ble belønnet med en sjanse til. Greit nok. Stiller meg mer undrende til at Petter Rudi får være med videre, og tildels Trond Andersen. Er også lenge siden jeg er blitt imponert over Sigurd Rushfeldt...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 01 feb 05, 14:02
Syns Roger kunne vært med, Roger leverte solid innsats i TL i fjor og på treningskampene med landslaget nå, men det kommer nok flere muligheter.
Syns ikke Roger var virket mer utrent en noen av de andre...Stå på Roger !

Costanza...enig med deg..Petter Rudi ??? det jeg så av han på kampene nå var svakt. Også er`n jo lett å ta "pølse i brø" på, bare spør Roger :D

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 01 feb 05, 15:05
rudi har ingen ting på landslaget å gjøre, helt enig der! Men er vel ikke helt overaskende at risholt ikke kom med videre, som han selv har sagt så er han ikke godt nok trent enda, men bare vent til utover sommeren og høsten, tror nok risholt kommer med flere ganger jeg...

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914