Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 30 jan 05, 02:14
Simen Brenne tror jeg kommer til en av FFKs beste i 2005. Han har vært den beste hittil. Håper han holder den fine formen når sesongen starter. Det beste er jo at han er Fredrikstadgutt! Stå på Simen!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 jan 05, 09:18
Costanza hadde en del lignende poeng i går; Brenne er i tillegg alltid best på høsen! Det sier han også selv. Jeg har stor tro på Simen Brenne i år. Han hadde virkelig godt av å komme seg videre fra Moss.

Vi får heie litt ekstra siden han er fra Fredrikstad! Tross alt den eneste ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 jan 05, 14:35
I mine øyne er Brenne FFKs klart beste midtbanespiller........ Så da kan jo landslagsuttaket diskuteres.....

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 30 jan 05, 14:41
Opprinnelig postet av Bedreviteren
I mine øyne er Brenne FFKs klart beste midtbanespiller........ Så da kan jo landslagsuttaket diskuteres.....

Poteto, Potato... Det kommer da også an på hva landslagsledelsen var ute etter. Det er ikke tvil om at Risholt har meget gode defensive, ballvinnende egenskaper og er en mer terrier på banen. Brenne på sin side har løpskapasiteten og er mer offensivt anlagt.

Ansvarlig redaktør

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jan 05, 14:53
Risholt ble tatt ut som erstatter for Solli, og årsaken var i følge Hareide at han er en svært god førsteforsvarer i midtbaneleddet (akkurat som Solli). Brenne konkurrer ikke om samme plass.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 jan 05, 15:39
joda.....greit det.... Synes alikevel det landslaget som var på tur hadde trengt Brenne sine kvaliteter.......

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 30 jan 05, 22:56
jeg er også kraftig imponert over den framgangen simen har hatt! ellers er jeg enig med bedreviteren i at simen er bedre enn risholt, men det blir selvsagt en vurdering på litt forskjellig grunnlag i og med at de har ulike roller i laget..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 31 jan 05, 00:41
Endret: 31 jan 05, 01:01
Brenne har utviklet seg til en strålende spiller og jevnt over presterer han bedre enn Risholt. Liten tvil om at Brenne er mer stabil. Riktignok vil jeg si at når Risholt først har dagen, da er det faktisk ikke mange spillere i FFK som kan måle seg. Jeg skulle gjerne sett en veltrent og stabil Roger Risholt i årets sesong.

ajg:
Ikke mistforstå nå. Jeg er ikke negativt til Brenne i det hele tatt. Snarere tvert imot: Han blir trukket frem som vår bestemann så å si hver treningskamp nå og hadde en strålende høstsesong.

Ansvarlig redaktør

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 31 jan 05, 12:13
Endret: 31 jan 05, 12:19
Hei dere!
Greit at både Simen & Roger kan spille gode kamper, men litt isvann i blodet trenger vi nok.
Når det gjelder Simen har fått trua på at han vil gjøre en bedre sesong i år enn i fjor. Likevel ett stykke igjen til internasjonalt nivå ( tror jeg :rolleyes: )
Mener fortsatt at både Roger & Simen må prestere bedre i år enn i fjor dersom midtbanen til :ffk: skal fungere som en god TL midtbane.

Fortsatt " The future so bright I gotta wear shades":cool:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 31 jan 05, 15:08
Hvert år er det et par tre spillere som "slår igjenom" i tippeligaen, a`la winters og erik hagen gjorde det ifjor. I 2005 tror jeg det blir simen brenne! Han kommer til å bli en hit og få sin første landskamp i nov/des.

Engasjert hovedtribunist!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 02 feb 05, 14:13
For nøyaktig ett år siden satt vi og diskuterte Brenne da også, men da i negativ forstand!!
:DSimen utviklet seg enormt i fjor, og etter vål`enga-kampen på ullevåll var han stabilt meget god til "the bitter end"

Pættærnæ døm hang og slang!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914