3 spillere til skal ut av stallen.
Jeg tro disse tre blir:
Hornseth
Søderstjerna
Helland/Koskela
---------------------------
FFK på toppen i 2005
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Helland er jeg nok enig i, er nok siste sesongen hans i ffk, Drillo liker løpssterke karer og der faller nok helland igjennom. Vist ikke skikkelige forsterkninger blir hentet inn forstår ikke helt att de to første skal bort, men med andre ord ikke lett og finne ut hvem som skal bort i det hele tatt.
Trondsen, Sørlie, Stian, Hornseth. Tror ikke han fyren som har vært skadet og som tildligere har spilt i Moss får kontrakt.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Lenge leve "hjørnet"!
Trondsen forsvinner neppe.
I utgangspunktet tror jeg, som Costanza, at Söder, Kosso og Helland blir ut sesongen, men blir likevel ikke overrasket hvis en av disse tre forsvinner før seriestart. (Ikke glem at Helland var innom landslaget under Drillo;))
Steinar Sørlie blir selvfølgelig. For det første så ønsker FFK å ha tre keepere, og dessuten må vi huske at Lund Hansen kun er her på lån.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Da hadde jeg vært svært fornøyd. Bør også være en realistisk løsning.
Tror momo, jørgen og hornseth forsvinner.
Engasjert hovedtribunist!
Søderstjerna tror jeg kanskje må gå. Men da må laget få en ny venstre-kant. Det er ikke nok med Stian Johnsen der. Ellers må nok Jørgen og Hornseth ut. Nå har jo Momo blitt utleid. Tror dette er en god løsning for alle parter.
Trondsen forsvinner nok ikke. Egentlig ønsker jeg at alle blir og klubben får i tillegg et par forsterkninger. (Spiss+midtbane) Men jeg skjønner at dette ikke kan gjennomføres.
Fredd
Dersom vi skal få på plass to solide forsterkninger til, så tror jeg at en eller to til må gå, i tillegg til de tre som er nevnt.:D
FFK på toppen i 2005
Momo, J.P & Hornseth forsvinner.
Dersom :ffk: etter dette har i midtbanemann i kikkerten forsvinner Kosso / Helland eller begge.
Dersom en som kan benyttes på venstersiden pluss på med Håkan.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Mulig det er jeg som har gått glipp av noe, men jeg synes ikke han er bedre enn verken kosso eller helland. Vet ikke hvor god han en gang blir, men synes bare det er rart han ikke er nevnt...
Dette er et stort talent med etter hvert flere U19-landskamper. Dessuten har han akkurat skrevet under ny kontrakt og er lokal. Bare tull å trekke han inn i en debatt om spillere som skal forlate FFK. Tipper han vil få en del spilletid i år.
Samme mener jeg forresten om costa-rica guttane...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914