Husk meg
Brukernavn
Passord

3 spillere til skal ut av stallen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 29 jan 05, 01:50
Mye tyder på at i tillegg til Jørgen pettersen og Momo, så kommer tre andre spillere til å forlate FFK i god tid før sesongstart.

Jeg tro disse tre blir:

Hornseth
Søderstjerna
Helland/Koskela

---------------------------

FFK på toppen i 2005

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 jan 05, 09:34
helt enig Snæbbussaristokrat 1

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 jan 05, 11:41
Jeg på min side tror Söderstjerna, Helland og Koskela alle blir i klubben ut sesongen.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04

Lagt til: 29 jan 05, 12:08
Enig med Costanza. Er dog litt usikker på hva som skjer rundt Koskela.

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 29 jan 05, 13:32
Kosso er jo en spiller med gode kapasiteter, tidligere har det jo blitt snakket om at han er på linje med Risholt. Tror han blir. Tenker Rishot forsvinner vis han fortsetter det gode spillet til året, og da vil vel kosso gå inn på hans plass på midten. Søder er det eneste alternativet på venstre vist ikke gherland og stian skulle slå skikkelig til, eneste med rutine på venstrekanten. Hornseth er en offansiv potet og kan spille på høyere og venstre kant og som spiss, ffk har jo ikke akuratt flust av spisser og høyere kantspillere om dagen.
Helland er jeg nok enig i, er nok siste sesongen hans i ffk, Drillo liker løpssterke karer og der faller nok helland igjennom. Vist ikke skikkelige forsterkninger blir hentet inn forstår ikke helt att de to første skal bort, men med andre ord ikke lett og finne ut hvem som skal bort i det hele tatt.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 29 jan 05, 13:35
Tror noen av disse forsvinner:
Trondsen, Sørlie, Stian, Hornseth. Tror ikke han fyren som har vært skadet og som tildligere har spilt i Moss får kontrakt.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 29 jan 05, 14:24
Hornseth forsvinner helt sikkert, hvis ikke så er det en gåte for meg hvertfall. Søderstjerna er jeg veldig sikker på at blir. Etter å ha sett på stallen så tror jeg ikke 5 spillere forsvinner, tror det ender med 3 stk.

Lenge leve "hjørnet"!

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 29 jan 05, 17:48
Hornseth er nok den første av de som er nevnt som forsvinner.

Trondsen forsvinner neppe.

I utgangspunktet tror jeg, som Costanza, at Söder, Kosso og Helland blir ut sesongen, men blir likevel ikke overrasket hvis en av disse tre forsvinner før seriestart. (Ikke glem at Helland var innom landslaget under Drillo;))

Steinar Sørlie blir selvfølgelig. For det første så ønsker FFK å ha tre keepere, og dessuten må vi huske at Lund Hansen kun er her på lån.

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jan 05, 17:52
Jeg ser for meg at Momo, Jørgen Pettersen og Dag Frode Hornseth forlater klubben. Det skaper plass for tre nye. Den ene blir antagelig Hans Erik Ramberg, mens de to andre bør bli en rask og god spiss, samt en god midtbanespiller som gjerne kan spille både venstre og sentralt.

Da hadde jeg vært svært fornøyd. Bør også være en realistisk løsning.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 31 jan 05, 14:59
Ville vel kanskje vært litt merkelig om helland var på vei ut, med tanke på at han skrev ny kontrakt etter sist sesong.

Tror momo, jørgen og hornseth forsvinner.

Engasjert hovedtribunist!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 31 jan 05, 15:25
Som jeg har sagt tidligere her i forumet synes jeg at de bør beholde Kosso. Han har en enorm kapasitet. Helland bør også få bli. Husker både kampen mot Ham-Kam hjemme og Molde borte. S

Søderstjerna tror jeg kanskje må gå. Men da må laget få en ny venstre-kant. Det er ikke nok med Stian Johnsen der. Ellers må nok Jørgen og Hornseth ut. Nå har jo Momo blitt utleid. Tror dette er en god løsning for alle parter.
Trondsen forsvinner nok ikke. Egentlig ønsker jeg at alle blir og klubben får i tillegg et par forsterkninger. (Spiss+midtbane) Men jeg skjønner at dette ikke kan gjennomføres.

Fredd

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 31 jan 05, 22:58
Ikke glem at stallen skal slankes med to spillere. Dvs. at det antagelig forsvinner flere enn Momo, Jørgen P. og Hornseth.
Dersom vi skal få på plass to solide forsterkninger til, så tror jeg at en eller to til må gå, i tillegg til de tre som er nevnt.:D

FFK på toppen i 2005

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jan 05, 23:34
Jeg tror ikke flere enn Momo, Jørgen P og evt Hornseth (om han vil og noen vil ha ham) forlater FFK før årets sesong. Og det bør åpne for to nye spillere, samt evt Hans Erik Ramberg.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 01 feb 05, 11:52
Regner med at:
Momo, J.P & Hornseth forsvinner.
Dersom :ffk: etter dette har i midtbanemann i kikkerten forsvinner Kosso / Helland eller begge.
Dersom en som kan benyttes på venstersiden pluss på med Håkan.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 feb 05, 12:05
Jeg tror mange her overvurderer hvor lett det er å "kvitte" seg med diverse spillere akkurat som det passer klubben selv...

Julekake

A-lagspiller

Lagt til: 01 feb 05, 15:40
Hvorfor er det ingen som snakker om Mikael Røn i denne diskusjon?
Mulig det er jeg som har gått glipp av noe, men jeg synes ikke han er bedre enn verken kosso eller helland. Vet ikke hvor god han en gang blir, men synes bare det er rart han ikke er nevnt...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 feb 05, 15:44
Synes ikke det er rart at Røn ikke blir nevnt. Mye rarere at han faktisk blir nevnt.

Dette er et stort talent med etter hvert flere U19-landskamper. Dessuten har han akkurat skrevet under ny kontrakt og er lokal. Bare tull å trekke han inn i en debatt om spillere som skal forlate FFK. Tipper han vil få en del spilletid i år.

Julekake

A-lagspiller

Lagt til: 01 feb 05, 15:54
Hvorfor ikke? Synes ikke han er god nok for tippeligaen enda jeg.. Ville det da vært veldig dumt å mene at mikael røn kunne være aktuell for en periode i 1.div på utlån?

Samme mener jeg forresten om costa-rica guttane...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914