Startelveren
Jeg tror det blir slik:
Lund Hansen
Czwartek Bora Raio Berhtelsen
Enerly Risholt Brenne MacDonald
Ringberg West
Dette er en startelver jeg har veldig stor tro på..
Men jeg mener at vi burde hentet inn en backup løsning for risholt-brenne kombinasjonen på midtbanen..
Gherland MacDonald, kan jeg ikke vente til jeg får se i aksjon i tippeligaen..en fantastisk spiller!
---------------------------
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Ære være plankebyen!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 26 jan 05, 16:47
Endret: 26 jan 05, 16:48
L. Hansen
Blixt - Zivkovic - Trondsen - Bertelsen
Enerly - Risholt - Piiroja - Brenne - McDonald
West
Drillo har vel sagt noe om å legge om formasjonen? :|
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Jeg er klar favoritt av 4-4-2, og dermed er vi egentlig helt enige..
Men det jeg synes hadde vært interessant og diskutert er hvem som blir neste års hit i FFK? Hvilken av dagens spillere tror dere kommer til å markere seg mest på landets spillerbørser?
Peronlig tror jeg FFK kommer til å ha to spillere på årets lag i tippeligaen neste sesong. Raio Piiroja og Simen Brenne. Raio er en av seriens desidert beste stoppere, pluss at spillestilen hans alltid trekker opp på spillerbørser. Simen har i flere sesonger vist at han er i nærheten, men har fortsatt hatt mye og lære. I år tror jeg endelig Simen kommer til å slå ut i full blomst og dominere midtbanen,slik han har vist han kan i enkelte kamper, hver gang.
Engasjert hovedtribunist!
Engasjert hovedtribunist!
jeg støtter laget til ffkfmv 100%! macdonald kan bli knallgid bare han får tillitt! men jeg er en av dem som ennå ikke har avskrevet søderstjerna. det bor mye fotball i den gutten der. stian derimot, mister jeg mer og mer trua på. blixt ble jeg imponert over mot gøteborg, men jeg tror heller han kommer til å kjempe med berthelsen om backplassen, enn czwartek.
dersom vi skal få brukt spisskompetansene og de beste ferdighetene til både ringberg og west, MÅ vi spille med begge de på topp, dvs. 4-4-2!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
-----------ALH--------------
---PAC-Raio-Bora-Bertelsen---
Enerly-Brenne-Risholt-Røn-McD
----------West----------
Tror egentlig ikke at McD starter, men håper det. Det er også forutsatt at det ikke kommer noen forsterkninger (Jeg har nemlig ikke like stor tru på det som visse andre)
Vanskelig bortekamp, tror Drillo vil legge ned en ekstra mann på midtbanen. Jeg mener den midtbanen der blir veldig sterk!
Enig AJG.
Faktisk, bortsett fra at jeg er mer skeptisk til Blix. kanskj fordi jeg ikke har sett han. Er jo også skeptisk til Berthelsen, så da så.
Ellers også enig selvsagt med FFKFMV, trenger backup midtbanen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Årets hit fra :ffk: blir Brenne. Risholt var på mange måter en hit i fjor, noe som landslagsplassen viser. Som alltid har jeg også i år STOR tro på Marcus. Han kommer til å gi jernet i hver kamp, og score rundt 15 mål.
I likhet med dracula har jeg vært (er) skeptisk til de to nye backene våre, men jeg registrerer at Berthelsen har spilt alle kampene til u21 i den turneringen de har vært på nå, og det er mange gode spillere på det laget, så her må det være grunn til å håpe...
La oss selge hele laget!!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914