Sessongkort på PH-feltet
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 25 jan 05, 08:42
Stemmer det som Geir Nilsen sier i dagens
FB at PH-feltet kommer til å bli fult...Noen i PH-styret som vet hvor mange sessongkort som er solgt?
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 25 jan 05, 13:53
Husker ikke i farten hvor mange sesongkort som er solgt, men mener på at det nå nærmer seg 150 solgte sesongkort. Innen seriestart betyr det faktisk at feltet kan bli utsolgt bare med sesongkort. Så er det opp til hver og en å vurdere om man tar sjansen på å stå uten sesongkort og uten plass på Plankehaugenfeltet. Vi må nok innskjerpe rutinene for kontroll av medlemskort og billetter til feltet vårt i forhold til ifjor. Glemmer man kortet en gang og ikke kommer inn, husker man det trolig neste gang. Det kan hende vi må bli så strenge... Var MYE tull med det ifjor. Og det var et par som presterte å rote bort kortet sitt litt VEL MANGE ganger. Vi prøver å finne en god løsning på det problemet også. Hovedproblemet er selvfølgelig at vi ikke har uendelig med plass å ta av. Det får vi først når ny stadion er på plass. Gressviktribunen vil være vår reservetribune i år.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 25 jan 05, 14:20
Lars du har min støtte der om skjerpa kontroll ;)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ble medlem: 19 nov 03
Lagt til: 25 jan 05, 15:50
Støtter den jeg også, kontroll av medlemskort (ikke bare billett) er nødvendig ved begge inngangene til feltet.
- Fredrikstadgutter våre veier -
Ble medlem: 22 feb 04
Lagt til: 25 jan 05, 16:52
når får man sesongkortene for plankehaugen?har kjøpt,men ikke mottat det...
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Ble medlem: 08 aug 04
Lagt til: 25 jan 05, 18:42
jeg har også lyst på .. men har ikke råd enda:( kan man bestille kort, men betale om si to mnd? skal selge en leilighet i oslo, blir nok endel $$$ av det:D
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 25 jan 05, 19:32
Akkurat det formelle rundt bestilling av sesongkort må du nesten høre med Aristokraten om. Er åpent til 17.00 mandag til fredag, lørdag frem til 15.00. Ring 69 31 78 90.
Mener ellers på at sesongkortene blir sendt ut ganske sent. Tror rett og slett det blir minst tull da. 4000 sesonghefter a 26 billetter, og det var en sånn infolapp mellom hver billett, altså 52 "billetter" som skal skrives ut per sesonghefte... Det tar tid på Aristokraten, så jeg tror de venter så lenge som mulig og at billettservice skriver ut disse, uten at jeg er helt sikker på det. Derfor tror jeg nok ikke sesongkortene kommer helt ennå.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
06/10/2024 22:02 | 2001f914