Laget til i morgen
Alex
Lars
Bora
Raio
Chris
Dagfinn
Mikael
Hose
Simen
Martin
Markus
Steinar
Roger
Tor
Stian
Gherl
Lars
Bora
Raio
Chris
Dagfinn
Mikael
Hose
Simen
Martin
Markus
Steinar
Roger
Tor
Stian
Gherl
Pål Andre
Brian West
Håkan
Jørgen
Er skadet
Brian West
Håkan
Jørgen
Er skadet
Chris? Mener du Petersen?
Hose? Er det Jose Garro?
Moro at Costa Ricanerne er tilbake!
Hose? Er det Jose Garro?
Moro at Costa Ricanerne er tilbake!
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Noen som vet om Radio Fredrikstad sender fra kampen imorra?
Jeg tror forresten at vi Ramberg spiller fra start imorra, og at ledelsen bruker denne kampen på å bestemme seg for om de kommer til å gi ham kontrakt eller ikke.
Hvorfor er ikke Ramberg med i stallen til denne kampen engang?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Kanskje kontrakten er i orden
Kanskje det har noe med dette å gjøre.
Det har blitt sagt at Fredrikstad skal komme med en avgjørelse hvorvidt de ønsker Ramberg etter treningsleiren klubben har i Spania i slutten av måneden, men spilleren selv tror en avgjørelse kan komme før.
- Det har gått såpass bra i det siste. Så jeg tror det kan bli en framskynding i prosessen.
Det har blitt sagt at Fredrikstad skal komme med en avgjørelse hvorvidt de ønsker Ramberg etter treningsleiren klubben har i Spania i slutten av måneden, men spilleren selv tror en avgjørelse kan komme før.
- Det har gått såpass bra i det siste. Så jeg tror det kan bli en framskynding i prosessen.
er Ramberg noe for ffk da ?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
er Ramberg noe for ffk da ?
Håper det!
Har ikke sett han spille selv, men det hadde vært flott om han hadde funnet tilbake til formen.
Vi trenger flere Fredrikstadgutter på laget, men bare om de kan kjempe om en plass i førsteelveren!!
En Ramberg i toppform og en kropp som holder er helt klart en forsterkning for FFK.
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Svenskene snder fra kampen
http://www.svenskafans.com/fotboll/ifkgoteborg/artikel.asp?id=24302
http://www.svenskafans.com/fotboll/ifkgoteborg/artikel.asp?id=24302
Hvis Ramberg finner tilbake til sin beste form da han spilte i Tippeligaen, og kanskje utvikler seg enda litt til, så kan dette bli meget spennende. Har alltid hatt sansen for Ramberg som spilletype og håper han slår til. At han er lokal gjør det jo ekstra morsomt.
Ramberg var vel ikke stort dårligere enn Raymond Kvisvik da de spilte sammen for Moss i sin tid, men Kvisvik gjorde jo mer ut av seg på flere måter og ble en større profil.
Ramberg var vel ikke stort dårligere enn Raymond Kvisvik da de spilte sammen for Moss i sin tid, men Kvisvik gjorde jo mer ut av seg på flere måter og ble en større profil.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914