Blodpriser igjen på kamp i østfoldhallen
---------------------------
Slapp helt av... Dette løser seg.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Kanskje det er FFK som er for kresne? Krever for mye? Jeg tror nok heller det er der problemet ligger. Vi ser stadig en tendens til griskhetskultur i FFK...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Alle rundt FFK krever at klubben beveger seg i en positiv retning på alle omeråder. Dette koster penger! Synes det er bedre at klubben blir oppfattet som litt griske og får råd til fremgangen enn at de demper på ambisjonene.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
En helt annen kraft som i tilsvarende grad er viktig for FFKs suksess er den kraften som medlemmer og supportere besitter...
Det at enkeltpersoner stiller spørsmålstegn ved ting styret gjør er helt naturlig, sånn skal det være, og dette er en ressurs som ikke skal undervurderes. At man ser det som en plikt å peke ut sannheten er et tegn på ekte engasjement og kjærlighet til klubben, siden det absolutt overordna mål er at FFK skal gjøre det så bra som mulig.
Hvis nå FFKs styre klarer å dra veksler på begge typer "kraft" vil FFK kunne komme langt. Men for at man skal kunne dra veksler må man informere, og jeg mener at informasjon er nøkkelen til et godt samarbeid mellom styre og supportere. Styrets avgjørelser må forståes på rett måte, og for at en avgjørelse skal forståes må det informeres om prosessen som ligger til grunn for avgjørelsen.
Jeg *håper* at styret har en strategi på hvordan de kan dra nytte av "supporterkraften", ikke bare i inntekts erhverv, men generelt i utvikling av klubben. Kunne vært interessant å høre hva styret tenker om dette samarbeidet, føler jeg....
Jeg legger meg flat hvis du har rett, skrev bare det jeg har fått fra mine kilder. Mente ikke at alt var fryd og gammen i klubben, det jeg ville ha frem var at de kunne velge sponsor.
110 kr for en treningskamp igjen
det banedekke i østfoldhallen må vel snart ha betalt seg inn.
er det ikke bedre med 500-1000 tilskuere på treningskampene enn 300-400. bare i kiosk salg ville dere tjent grovt.
men men
Nå syns jeg rett å slett FFK er griske
blir ikke noe mere treningskamper på meg før sesongstart, nå vil noen igjen si hva er 110 kr? så kan vi jo gå 1 år tilbake da prisen var 60-70 kr om jeg ikke tar feil og barn gratis.....
kiosk salget var bra.
sees på stadion
Hva er 110 kroner ? hehe
Men jeg er enig i at de bør ta ett hint hvis det kommer 300 og ikke 1000 på interessante treningskamper...da bør de justere ned prisen, og markedsføre bedre...for 1000 bør vel være mulig....
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Og hvorvidt det nye banedekket har betalt seg inn snart: Det nye teppet kostet 3,2 millioner kroner. Nå er jeg fullstendig klar over at FFK alene ikke skulle betale dette, men for å sette det i perspektiv så tilsvarer 3,2 millioner kroner i overkant av 29000 tilskuere som hver betaler 110 kroner...
Jeg kan forstå at noen synes at prisen er noe "stiv" for en treningskamp, men vi ser på fotball som underholdning eller folkens? Se ellers i samfunnet på hva som koster omtrent 110 kroner:
- 3 serier bowling
- 2 halvlitere
- 1 flaske vin
- 1 stor pizza
- kino og liten meny på Mc Donalads
- burgermeny
- to leiefilmer
Når alt kommer til alt så spørs det hva man ser på som god underholdning... For egen del så tar jeg like gjerne en kamp i Østfoldhallen fremfor to halvlitere...:D
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Opprinnelig postet av keiko
jeg syns å syte for 110 kr er ikke ekte suporter :D
Snakker ikke for meg selv nå, men noen må faktisk prioritere mat på bordet fremfor fotball med slike priser.
Latterlig å sammenlikne det å være `ekte supporter` med hvor mye penger man har...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
er lønnen så dårlig ja da bør folk svette ekstra for kr til over til å støtte klubben. selv om det er trening trenger dem en støtte :D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914