Ramberg håper Moss kommer med tilbud
Ramberg: - Moss er interessant
Hans Erik Ramberg (28) har ikke hørt fra Moss, men håper han gjør det.
Midtbanespilleren som herjet på Melløs i flere sesonger, er omsider skadefri. Nå vil han ha et tilbud fra gamleklubben.
- Jeg synes egentlig det har gått over all forventning. Jeg har dermed tatt avgjørelsen at jeg skal spille fotball til året, kommenterer Ramberg.
Det har blitt sagt at Fredrikstad skal komme med en avgjørelse hvorvidt de ønsker Ramberg etter treningsleiren klubben har i Spania i slutten av måneden, men spilleren selv tror en avgjørelse kan komme før.
- Det har gått såpass bra i det siste. Så jeg tror det kan bli en framskynding i prosessen.
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
-Moss er interessant, selvfølgelig er det det. Jeg har en god erfaring og utelukkende positive minner fra Moss.
Selvfølgelig er det interesant for en klubbløs spiller å spille i en klubb?
Ikke noe gæli i det?
Alt han sier er at han har mange gode minner fra tiden i moss, noe som er forståelig.
Tror det skal mye til om han velger moss fremfor FFK eller Lyn.
Jeg har ikke sett han spille selv, så jeg vet ikke hvor god han er.
Men jeg håper han er god nok for FFK og at han skriver under en kontrakt.
Vi trenger flere Fredrikstadgutter på laget!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
I arbeidslivet er det slik at de mest ambisiøse arbeidstakerene stort sett velger arbeidsplass ut fra lønnsmessige og karrierestrategiske forutsetninger. Sjelden utfra følelsesmessige. Slik er det nok, desverre, i den profesjonelle fotballverdenen også. Når spillerene sier at de elsker å spille foran FFK publikumet, så tror jeg de mener det. Men, jeg tror aldri det vil veie så tungt at det påvirker deres karrierevalg. Dette er baksiden av medaljen med toppfotball.
Men vi kan vel leve med det?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 21 jan 05, 11:13
Endret: 21 jan 05, 11:14
Dersom Ramberg kommer opp på det nivå han var, så kan absolutt det måle seg med Risholt og Brenne.
Jeg har kjent og fulgt med Hansi siden han startet som 6 åring i FFK og er ikke i tvil om at han vil klare å komme opp på samme nivå igjen og at FFK snarest mulig bør skrive kontrakt med ham.
Min karakteristikk av Hansi er: Løpsterk midtbanemotor, ballvinner, med et godt fotballhode. :D
FFK på toppen i 2005
Som et tillegg til karakteristikken din vil jeg si at Ramberg er en teknisk god spiller (kreves faktisk litt for å komme inn på fotballskolen til Ajax:)), men deter kanskje det du mener med et godt fotballhode;)
Ellers så tror jeg det er liten tvil om at Hansi velger FFK dersom han får et kontraktsforslag:ffk:
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
For det første så er han gratis når det gjelder overgang.
For det andre så tror jeg at en spiller som ikke har spilt toppfotball på så lenge vil få et kontraksforslag som er relativt prestasjonsorientert. Og dersom han leverer varene, ja da har vi jaggu råd til å betale for de også:ffk:
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914