Mommo og Jørgen blir ikke med
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 20 jan 05, 18:19
Til treningleiren i Spania, da må vi vel annta at disse to er vraket i stallen
Ble medlem: 11 nov 04
Lagt til: 20 jan 05, 18:24
Er vel lite godt,først som sist.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 20 jan 05, 18:42
Synd. Skulle gjerne hatt med Jørgen videre. Har sinnsykt sansen for han gett.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 20 jan 05, 18:56
Spennende å se hva som skjer med Jørgen P. Om de blir enige om å la han gå gratis til en annen klubb (dersom en klubb viser interesse og Jørgen vil dit selv), eller om de forsøker å få til en utlånsavtale.
Men langt i fra overraskende at det er Jørgen Pettersen og Momo som må gå når det først skal renskes opp i spillerstallen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lagt til: 20 jan 05, 19:41
Dette er vel de vi har hatt mistanke om en god stund nå. Vi får bare ønske de lykke til videre, og Jørgen P er hjertelig velkommen tilbake om han en gang skulle holde godt tippeliganivå.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 20 jan 05, 21:13
nå er jeg vel enig med dere her, angående årsak altså... men, jeg synes kanskje ikke vi skal sende kondolansebrev før vi faktisk vet at de er vraket...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 20 jan 05, 23:01
er det noe link på dette eller ?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Lagt til: 20 jan 05, 23:48
Hørte dette selv på sporten til Radio Fredrikstad tidligere idag, så det er nok et faktum.
Ble medlem: 27 feb 04
Lagt til: 21 jan 05, 00:04
Her er det en link.
Mommo forsvinner nok, men det virker ikke som om Jørgen gjør det.
Kanskje det blir som for kun en forsterkning da..?
Ramberg?
Lagt til: 21 jan 05, 00:10
At Jørgen Pettersen ser ut til å ha bestemt seg for å bli i klubben uansett, vil jo bety at det ikke akkurat ser lysere ut med tanke på å hente inn ytterligere spillere. Men han kunne jo blitt utlånt til en av de andre Østfold-klubbene i 2. divisjon, eller Moss i 1. divisjon (med gode sjanser for førstelagsspill) og fremdeles studert i Sarpsborg... Men dette er selvsagt opp til ham selv! :)
Ble medlem: 27 aug 03
Lagt til: 21 jan 05, 00:33
Hvis det nå er slik at J Pettersen ikke har lyse fremsiktsutsikter i FFK på nåværende tidspunkt synes jeg det er jævlig usympatisk av ham å tviholde på sin plass i FFK.
I det misnte burde han samarbeidet med klubben slik at man fikk elid/lånt han ut en stund.
Hvis fremtoningen er korrekt i FB så taper jo alle på en slik holdning, og sansynligvis også CF selv også... bortsett fra at det sikkert er lukratvit kortsiktig å ha en grei og trygg inntekt i FFK...
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Ble medlem: 27 feb 04
Lagt til: 21 jan 05, 08:31
Noen som hørte intervjuet med Jørgen 07.45 idag?
Kan noen gi et kort referat om hva som ble sagt?
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 21 jan 05, 12:20
Opprinnelig postet av remtan
Hvis det nå er slik at J Pettersen ikke har lyse fremsiktsutsikter i FFK på nåværende tidspunkt synes jeg det er jævlig usympatisk av ham å tviholde på sin plass i FFK.
(...)
Tja. Det kan vel like gjerne tolkes som har har den rette innstillinga til å jobbe hardt for å komme på laget igjen. Litt som med Olof for to sesonger siden.
Bjørn Jervell Hansen
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 21 jan 05, 12:32
Jørgen sier han ikke synes han har fått vist seg frem for den nye treneren enda, og at han vil bli i klubben til sommeren. Han er jo under kontrakt, og da synes jeg det er greit at han gjør et forsøk.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ble medlem: 14 mai 04
Lagt til: 21 jan 05, 12:55
Jørgen virket i intervjuet innstilt på å vise seg frem for Drillo, og jeg syns han gav et positivt inntrykk som en lojal spiller.
Selv om jeg er blandt de som mener at Jørgen ikke holder mål (og neppe vil gjøre det i fremtiden heller) , må jeg si jeg syns synd på ham når han ikke får være med til Spania. Litt som å være den siste som ble valgt med på laget i gymmen. Så lenge klubben har gitt ham en kontrakt, så syns jeg han skal få være med å vise seg frem. Hvor mye ville det ha kostet :ffk: ? Neppe så mye at klubben ikke har råd til det.
La oss selge hele laget!!
Lagt til: 21 jan 05, 13:11
Klubben prøver seg kanskje utsyking metoden
Lagt til: 21 jan 05, 13:16
Det vet vel Lars Petter Hansen alt om
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 21 jan 05, 13:22
Med LPH skortet det vel på viljen til å trene mye og hardt. Det er vel ikke tilfelle med JP...eller?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Lagt til: 21 jan 05, 13:26
Det er vel lett metode, hvis de ønsker han vekk.
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 21 jan 05, 18:12
Bra gjort av FFK det her....... Skal man bli en virkelig toppklubb må man være litt kynisk.... Trist for dem det går utover, men slik er det i toppfotballen.....
06/10/2024 22:02 | 2001f914