Hvem blir neste på landslaget
Dagfinn Enerly
Trond Erik Berthelsen
er vel de som er nærmest.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg håper og tror at Simen Brenne blir stor på landslaget.
Gubbæne på jobben mimmrer om fra den gangen "omtrent" halve landslaget var fra FFK...
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Og så Berthelsen etter hvert da så klart.
Husk: Det skal ikkw mer til en en skikkelig god sesong, så er det fler av guttæne som er med i bildet :)
FFK på toppen i 2005
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Vil samtidig få gratulere Roger med plassen, sikker på at han kommer til å gjøre en god figur og gjøre ære på :ffk:
La oss selge hele laget!!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Den neste FFK spilleren på landslaget har ikke kommet til byen enda. :D:D
hehe, var innen på tanken, og nå som Roger`n er på plass, så kan han jo benytte tiden mellom øktene til å drive seriøs lobbyvirksomhet overfor Super-Ray...Få den mannen hjemover, han har da ingenting å gjøre i vannlann, Bergen...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
På sikt tror jeg at en spiller som Stian Johnsen (med tillit og rett utvikling) kan bli en mann for Norge. Er ikke mengder med venstrevinger i Norge heller. Men han må heve seg mange hakk før det blir aktuellt. Lover bra den avslutninga han hadde på forrige sesong.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Men når den tid kommer, er nok Alexander bare en eks FFK spiller. Han er nok i Rosenborg da.
..::FFK::..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914