De vrakede i stallen blir offentliggjort denne uken?
FFK reiser med en tropp på 20 spillere til treningsleiren i Spania på søndag. De spillerne som ikke er med i den troppen er logisk de som blir vraket i troppen.
Hvem tror dere de 20 er:
Her er min liste.
Steinar Sørlie
Alexander Lund Hansen
Trond Erik Berthelsen
Bora
Raia
Dagfinn Enerly
Simen Brenne
Markus Ringberg
Brian West
martin Wiig
Tor Trondsen
Håkan
Christian Petersen
Mikael Røn
Roger Risholt
Stian Johnsen
Lars Blixt
Pål Andre Czwartek
Jose
Geherald
Da blir disse vraket
Dag Frode Hornseth
Mommo
Jørgen Pettersen
Tero Koskela
Roger Helland
Her er min liste.
Steinar Sørlie
Alexander Lund Hansen
Trond Erik Berthelsen
Bora
Raia
Dagfinn Enerly
Simen Brenne
Markus Ringberg
Brian West
martin Wiig
Tor Trondsen
Håkan
Christian Petersen
Mikael Røn
Roger Risholt
Stian Johnsen
Lars Blixt
Pål Andre Czwartek
Jose
Geherald
Da blir disse vraket
Dag Frode Hornseth
Mommo
Jørgen Pettersen
Tero Koskela
Roger Helland
Vet du med sikkerhet at FFK drar med kun 20 spillere til Spania?
OK.
Ser at Lasse Staw ikke er med på noen av listene dine. Han skal forøvrig til Portugal til uka.
EDIT:
Tviler forresten på at Helland forsvinner siden FFK nettopp har fornyet kontrakten hans. Må også tenke på at han kan spille på flere plasser. Men han blir nok ikke lenger enn ut sesongen.
Men resten av lista di er det en viss mulighet for at blir innfridd.
Ser at Lasse Staw ikke er med på noen av listene dine. Han skal forøvrig til Portugal til uka.
EDIT:
Tviler forresten på at Helland forsvinner siden FFK nettopp har fornyet kontrakten hans. Må også tenke på at han kan spille på flere plasser. Men han blir nok ikke lenger enn ut sesongen.
Men resten av lista di er det en viss mulighet for at blir innfridd.
Hvis det er 20 med, tipper jeg Staw og Helland er med, mens Costa Rica boys blir hjemme (har de forresten kommet tilbake til Norge ennå?)
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Hva hvis de vrakede spillerne
som er under kontrakt, ønsker å bli da er spillerjakten slutt. Drillo har jo fått beskjed om at ingen kjøp, hvis ingen salg. Skjønner ikke dette, ledelsen vet jo at spillerne er under kontrakt og vanskelig og få solgt. Drillo kan ikke ha fått mange pengene å handle for, siden det er kjøpestopp.
som er under kontrakt, ønsker å bli da er spillerjakten slutt. Drillo har jo fått beskjed om at ingen kjøp, hvis ingen salg. Skjønner ikke dette, ledelsen vet jo at spillerne er under kontrakt og vanskelig og få solgt. Drillo kan ikke ha fått mange pengene å handle for, siden det er kjøpestopp.
Håper Hornseth blir. Han er en luring det kan være greit å ha som esset i ermet. Er jo lov å håpe han kan bli FFK`s svar på Fairclough...
-exit body, exit mind-
Opprinnelig postet av MotorWerk
Håper Hornseth blir. Han er en luring det kan være greit å ha som esset i ermet. Er jo lov å håpe han kan bli FFK`s svar på Fairclough...
Kan ikke si jeg er helt enig med deg her... Spillere som knapt holder 2. divisjonsnivå kan vi ikke ha i klubben på ren veledighet. (Momo og Hornseth)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Er alle så sikre på at ikke Sørlie og Trondsen er ønsket videre?
Tror Koskela og Helland blir med videre.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Er alle så sikre på at ikke Sørlie og Trondsen er ønsket videre?
Sørlie og Trondsen? Ikke med videre? Tror begge to blir værende i FFK - i alle fall ut sesongen. Kanskje Sørlie etter hvert blir lei av å være på benken, for der kommer han til å være så lenge Lund Hansen er skadefri. Sørlie er uansett en meget habil 2. keeper.
Tor Trondsen er en spiller som blør for drakta og kommer til å gjøre alt for å få en plass på laget - herlig innstilling! Dette gjør at han konstant kommer til å presse Bora og Raio til å yte sitt beste. Trondsen har også kontrakt ut 2006, men kanskje også han etter hvert ønsker førstelagsfotball? Det er uansett ikke sikkert at Trondsen kommer tilbake i samme slag som før. Dessverre for Tor sin del tror jeg nok at Raio og Bora tilhører klassen over.
Noen som vet om Trondsen har begynt med et eller annet spesialprogram for å "lære seg" å gå opp og heade riktig? Det var jo mye pga den spesielle headeteknikken at han var så skadeutsatt.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Er det noen som har tenkt på lønnsutgiftene til spillere som Roger Helland og Tero Koskela, kontra Dag Frode Hornseth, Mommo og Jørgen Pettersen. Kan være klubben tenker økonomi når de skal kvitte seg med spillere.
Jeg vil tro målet er å ha en så sterk stall som mulig. Ikke en så billig som mulig.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Roger Helland er etter min mening en av FFKs mest verdifulle spillere. Det virker som om han har en bånnseriøs innstilling til det som kreves av en proffesjonell fotballspiller. Gjør sjelden feil på banen. Han har holdninger og fotball kvaliteter som vi trenger.
Costa Rica guttene har de kommet hjem? Jeg tror ikke det, og da skal de heller ikke være med til Spania.
Roger Risholt kommer først senere og Hans E. Ramberg skal være med.
For meg da, så ser det ut til at det bare blir Jørgen P. og Momo som ikke blir med i forhold til lista til ensomvet.
Roger Risholt kommer først senere og Hans E. Ramberg skal være med.
For meg da, så ser det ut til at det bare blir Jørgen P. og Momo som ikke blir med i forhold til lista til ensomvet.
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914