"Iversen og Kvisvik useriøse"
En kvinnelig fotballspiller fra barteland uttaler dette på bakgrunn av at de nevnte spillere trener lite eller ingenting utenom sesong. At Iversen er lettrent har han jo vist mange ganger gjennom karrieren, men er det noen unnskyldning? Tror mange av Forumbrukerene ville bli provosert om FFK spillerene hadde vist slike holdninger. Fotballspillere er ikke akkurat toppidrettsutøvere(utfra fysiske kvaliteter) fra før av. Kvisvik hevdet han var ti kilo overvektig ved sesongstart ifjor. Ikke akkurat noe forbilde for yngre spillere. Generelt sett er jo Tippeligaspillerene norges best betalte idrettsutøvere. Greit at tekniske ferdigheter er viktig, men de bør jo kunne utføres i to ganger førtifem.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Risholt føyer seg vel pent inn i rekken, selv om han ikke er like profilert eller like høyt lønnet.
Vitner ikke om topp holdninger. Hadde vært greit hvis disse spillerne drev med noe viktig eller hadde jobb ved siden av fotballen, men playstation og lommetennis burde kunne vike for en daglig treningsøkt.
Vitner ikke om topp holdninger. Hadde vært greit hvis disse spillerne drev med noe viktig eller hadde jobb ved siden av fotballen, men playstation og lommetennis burde kunne vike for en daglig treningsøkt.
La oss selge hele laget!!
Helt riktig Carlsberg. Dette er priviligerte mennesker som får ha hobbyen sin som jobb. En treningsøkt om dagen bør være ett minimum. Iversen er jo bare patetisk. Er vel den norske spilleren som har dratt på seg flest skader gjennom tidene. Det kommer sikkert av en lite proffesjonell holdning til jobben.
Roger burde vel skjønne at han falt i prestasjoner utover i 2004 sesongen. Det er mange før han som har kastet bort talentet sitt. Håper han med flere tar seg i nakken. Jeg mener at Roger Risholt kan nå så langt han selv vil. Alt er opp til ham selv.
Kunne latt hele stallen jobbe på en bedrift fra syv til tre i en skikkelig møkkajobb i en uke. Kanskje de hadde lært noe.
Roger burde vel skjønne at han falt i prestasjoner utover i 2004 sesongen. Det er mange før han som har kastet bort talentet sitt. Håper han med flere tar seg i nakken. Jeg mener at Roger Risholt kan nå så langt han selv vil. Alt er opp til ham selv.
Kunne latt hele stallen jobbe på en bedrift fra syv til tre i en skikkelig møkkajobb i en uke. Kanskje de hadde lært noe.
Det er godt at Drillo har satt fokus på dette i FFK, så jeg både håper og tror FFK blir sterkere på den biten i 2005.
Når det gjelder skader, så burde kanskje FFK også gjøre noen tiltak her. Det er mulig jeg har feil men jeg har en fornemmelse av at skader kommer oftere og er flere i FFK enn hos de andre tippeligalagene.
Før forrige sesong tok feks. Vålerenga blodprøver av alle sine spillere, for testing. Blodprøvene ble sendt til Tyskland for å bli analysert. Analysene avdekket at de fleste spillerne manglet både viktige vitaminer og mineraler. Hver enkelt spiller fikk deretter sin egen meny og ble tilført de stoffene som manglet.
Statistisk sett, så hadde Vålerengen langt færre skader etter dette og er kanskje også noe av forklaringen til den store fremgangen de hadde i 2004. :D
Når det gjelder skader, så burde kanskje FFK også gjøre noen tiltak her. Det er mulig jeg har feil men jeg har en fornemmelse av at skader kommer oftere og er flere i FFK enn hos de andre tippeligalagene.
Før forrige sesong tok feks. Vålerenga blodprøver av alle sine spillere, for testing. Blodprøvene ble sendt til Tyskland for å bli analysert. Analysene avdekket at de fleste spillerne manglet både viktige vitaminer og mineraler. Hver enkelt spiller fikk deretter sin egen meny og ble tilført de stoffene som manglet.
Statistisk sett, så hadde Vålerengen langt færre skader etter dette og er kanskje også noe av forklaringen til den store fremgangen de hadde i 2004. :D
FFK på toppen i 2005
Kort sagt,
føyer meg bare til Carlsberg & Stenhard.
Gutta er priveligerte og burde forstå og ytt deretter.
Opplever dessverre noen ganger enkelte proff idrettsutøver som livsfjerne og lite modne.
( tenker er ikke på noen spesielt)
føyer meg bare til Carlsberg & Stenhard.
Gutta er priveligerte og burde forstå og ytt deretter.
Opplever dessverre noen ganger enkelte proff idrettsutøver som livsfjerne og lite modne.
( tenker er ikke på noen spesielt)
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914