Fjørtoft klar Aalesund
Karl Oskar Fjørtoft er klar for spill i Aalesund. Han kommer fra svenske Hammarby. Hvor er de får penger fra til å kjøpe slike spillere. Vet at han er syk, men hvem vet kanskje han blir frisk ganske snart.
Både Aalesund og Start blir ingen kasteballer i Tippeligaen. Aalesund har forsterket med blant annet K.O. Fjørtoft og Peter Werni fra Lillestrøm og lands
lagspiller fra USA.
Start har mye positivtet rundt seg etter opprykket i fjor og seiler i medvind.
Hvis ikke FFK hoster opp noen profiler snart, tror jeg de vil få problemer med å holde seg i Tippeligaen.
For å snu litt på det: Dersom ffk hadde henta petter werni hadde folk her inn hudfletta klubben for det, så det er neppe enkelt å gjøre alle til lags.
Tja, Werni hadde ikke tilført FFK noe. Derimot tilfører han Aafk sårt trengt rutine. De mistet jo Skiri før denne sesongen. Det blir litt som å sammenligne med da Helland kom til klubben. ;) Nå derimot hadde nok ikke Werni tilført klubben noe som helst.
Kaos - en flott signering av Aafk, men for meg er nok Aalesund fortsatt det svakeste laget på papiret. Synes heller ikke at Fredrikstad ser så ufattelig sterke ut... Per dags dato er vi blant de lagene som vil kjempe på nedre halvdel sammen med Aafk, Start, Glimt, Molde, Odd, Tromsø og kanskje også Hamkam og Viking.
Men det er enda lenge til sesongstart! Og jeg tror Drillo kan få orden på sakene innen det! ;)
Kaos - en flott signering av Aafk, men for meg er nok Aalesund fortsatt det svakeste laget på papiret. Synes heller ikke at Fredrikstad ser så ufattelig sterke ut... Per dags dato er vi blant de lagene som vil kjempe på nedre halvdel sammen med Aafk, Start, Glimt, Molde, Odd, Tromsø og kanskje også Hamkam og Viking.
Men det er enda lenge til sesongstart! Og jeg tror Drillo kan få orden på sakene innen det! ;)
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Tippeligaen ble ikke avgjort på papiret i 2004, og vil nok ikke det i 2005 heller.
Aalesund har styrket midtbanen siden de var oppe i Tippeligaen sist, og flere av de offensive AaFK-spillerne gjorde en god figur i 2003 med flott offensiv fotball. De har også fått TL-erfaring, og jeg ser ikke bort i fra at de overlever nå. Blir spennende å se om Fjørtoft blir fullt klar etter sykdommen sin og finner formen. Da blir han en knallgod forsterkning for dem. Spørsmålet er om de er gode nok defensivt? Werni er ikke det helt store.
Aalesund har styrket midtbanen siden de var oppe i Tippeligaen sist, og flere av de offensive AaFK-spillerne gjorde en god figur i 2003 med flott offensiv fotball. De har også fått TL-erfaring, og jeg ser ikke bort i fra at de overlever nå. Blir spennende å se om Fjørtoft blir fullt klar etter sykdommen sin og finner formen. Da blir han en knallgod forsterkning for dem. Spørsmålet er om de er gode nok defensivt? Werni er ikke det helt store.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Ivar Hoff
Artig kar denne Werni. Hardere mottak enn skudd...
Dette er vel kanskje en av de bedre kommentarene til godeste Hoff:D
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914