Hvem kan vi stole på ?
FB.no eller fredrikstadfk.no
på fb står det:
Mål:
1-0 Raio Piiroja
1-1 Gichuki
2-0 Raia Piiroja
3-1 Martin Wiig
4-1 Mikael Røn
på fredrikstadfk.no står det:
Mål:
1-0: Rajo Piiroja
1-1: Selvmål (Rajo Piiroja)
2-1: Rajo Piiroja
3-1: Martin Wiig
4-1: Mikael Røn
på fb står det:
Mål:
1-0 Raio Piiroja
1-1 Gichuki
2-0 Raia Piiroja
3-1 Martin Wiig
4-1 Mikael Røn
på fredrikstadfk.no står det:
Mål:
1-0: Rajo Piiroja
1-1: Selvmål (Rajo Piiroja)
2-1: Rajo Piiroja
3-1: Martin Wiig
4-1: Mikael Røn
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Det er vel helt uvesentlig om det ble scoret et selvmål eller ikke i en treningskamp i midten av januar...?
Er det så vesentlig, keiko?
Uten å vite det, så regner jeg med at 1-1 målet har vært et skudd fra Gichuki, som på en eller annen måte har truffet kroppen til Piiroja og forandret retning. :D
Uten å vite det, så regner jeg med at 1-1 målet har vært et skudd fra Gichuki, som på en eller annen måte har truffet kroppen til Piiroja og forandret retning. :D
FFK på toppen i 2005
som sagt uvesentlig men vi bør nok stole på fredrikstadfk.no, da får jo tross alt raio hattrick.... riktig nok ikke ekte men..:D
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
jeg tenkte bare at det kunne skje når viktige kamper er også :D
pytt pytt det er en bagatel da
pytt pytt det er en bagatel da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Får meg til å tenke på en kamp i premier league på 70-tallet(den gan 1.div). Er ikke helt sikker på om jeg husker riktig, men jeg tror det var Arthur Albiston som dengang spilte på Aston Villa som gjorde fire mål i samme kamp. Kampen endte 2-2.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Som alle vet; da Sparta vant cupfinalen i 1952 3-2 over Solberg, så scoret sarpingene like godt alle fem målene og lot Solberg lede 2-0 til det var igjen drøyt ti minutter. :D
For en cupfinale DET må ha vært!
For en cupfinale DET må ha vært!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914