Söderstjerna til Landskrona?
Deres midtbanespiller Felix Magro er på vei til Djurgården, de vil i så tilfelle trenge en ny midtbanespiller.
Enligt vad Aftonbladet/Sportbladet erfar är affären nu nära.
- Vi är i kontakt med Felix, men inget är klart, säger ordföranden Bosse Lundquist till Sportbladet.
Nu måste BoIS agera om vi skall få se Felix Magro på IP nåt mer. Skulle det ej bli nåt med honom, så måste vi ha en en minst lika bra mittfältare. För det är på denna position det saknas nån och när Felix kom i höstas så fyllde han ut den platsen och var med och gjorde BoIS till ett vinnade lag. Han var tillsammans med Amunekes comeback en stor bidragande orsak till att vi spelar i Allsvenskan 2005.
Om jeg ikke husker helt feil kom de vel med en henvendelse i sesongen som var også, men FFK sa nei til å selge...
Skjønner ikke hvorfor de sa nei til det, han er jo kun skada, vært det i over 1år nå, selv om han spilte litt så må det være best å selge han og få litt igjen for han og hente inn en ny spiller som kan brukes til noe fornuftig. :)
Forklaringen er jo ganske enkelt: Söderstjerna er under kontrakt og vil selv være i Fredrikstad ut kontrakten. Dermed har ikke klubben så mye de skulle ha sagt.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
la han gå. trenger ikke en som sitter skadet. Söderstjerna har jo bare slitt.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
hvie FFK vil selge han så kan de akseptere tilbud fra andre klubber uansett hva spilleren selv vil! Men når det er sagt er det til syvende å sist spilleren som velger om han vil akseptere kontrakt`s forslaget fra en annen klubb!
min menin: selg han, og bruk pengene på en annen spiller, han har vært hos oss i over 2 år og har jo ikke utrettet noen ting..
min menin: selg han, og bruk pengene på en annen spiller, han har vært hos oss i over 2 år og har jo ikke utrettet noen ting..
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Nei, det er faktisk et poeng; i 1. divisjon sa han uten stans at han var for god for 1. divisjon og håpet på Tippeligaspill fordi det ville passe ham bedre. Men i fjor var han bare "skadet".
Kanskje jeg er spydig, men det får da være måte på til bortforklaringer.
Kanskje jeg er spydig, men det får da være måte på til bortforklaringer.
Felix Magro har bestämt sig. Mittfältaren väljer Djurgården och kommer inom kort att skriva på ett tvåårskontrakt med blåränderna.
- Det stämmer. Vi är överens, säger agenten Jozo Palac.
Kanskje starter Lanskrona jakten på Söderstjerna nå som deres fravorittspiller er ferdig i klubben.
Søderstjerna hever rundt 900.000 kr i årslønn...en av de best - betalte spillerne..
Utifra det kan man vel ikke si at han har blomstret for FFK.
Utifra det kan man vel ikke si at han har blomstret for FFK.
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Og dette gjør det selvfølgelig nærmest umulig å bli kvitt han... (hvis det stemmer da...)
Han kan jo bli leid ut, og at de deler lønnen.
[
[/quote]skal søderstjerna bort???:confused::confused::confused::confused:
[/quote]skal søderstjerna bort???:confused::confused::confused::confused:
Liverpool er best!
You`ll never walk alone
Dette sa Harry Hansen om han i 2003.
Söderstierna, endast en rutinmässig läkarundersökning återstår.
- Håkan verkar vara i bra form och har sällan haft stora skador, så vi räknar självklart med att det här går igenom säger Fredrikstads Harry Hansen. .
I vintras tränade Söderstierna med danska toppklubben AB Köpenhamn, men parterna kom aldrig överens.
Fredrikstad verkar inte bekymrat över prislappen.
Kvalitet, har ikke sett noe til det.
- Det får vi tillbaka i spelarmässig kvalitet, säger Harry Hansen.
Söderstierna, endast en rutinmässig läkarundersökning återstår.
- Håkan verkar vara i bra form och har sällan haft stora skador, så vi räknar självklart med att det här går igenom säger Fredrikstads Harry Hansen. .
I vintras tränade Söderstierna med danska toppklubben AB Köpenhamn, men parterna kom aldrig överens.
Fredrikstad verkar inte bekymrat över prislappen.
Kvalitet, har ikke sett noe til det.
- Det får vi tillbaka i spelarmässig kvalitet, säger Harry Hansen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914