Husk meg
Brukernavn
Passord

0 sponsor kroner fra T. Høili i 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 jan 05, 15:54
Endret: 17 jan 05, 15:54
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
De 7-8 mill. ble ikke dekket av klubb, men av FFK eiendom.

Jeg vil heller si at de ble dekket av oss supportere jeg... :D Og i år så la de på prisen enda litt til for at vi skulle hente inn flere forsterkninger, og vi ikke kjøpt flere en en spiller, dog, vi har signert en del gratis med tilhørende sign-on-fee. Det bør likevel være en god slump penger igjen...

Håper de bruker det som er igjen på en kvalitetsspiller som hever laget, fremfor tre som holder samme nivå som de vi allerede har.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 17 jan 05, 17:10
Til FFK1903!

Selvfølgelig er det vi supportere, som betaler inngangsbilettene og som derfor tilfører FFK Eiendom de 25 % de skal ha. Men det var ikke det som var poenget her.
Poenget var at inntil nå, så har FFK klubb og FFK Eiendom hvert sitt regnskap.
Det er derfor ikke riktig at klubben i år har 7-8 mill. mer i disponible midler enn i 2004.
Flomlys, ny tribune + div. ble investert og betalt av FFK Eiendom. :D

FFK på toppen i 2005

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 jan 05, 17:26
... joda, mulig det, men like fullt ble det sagt at prisøkningen på årets sesongkort var nødvendig for å styrke stallen ytterligere, og så vidt jeg vet var dette etter at Bertelsen kom til klubben?

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 17 jan 05, 17:44
Nå er vi inne på tema spillekjøp, FFK1903.
Slik det ser ut nå så blir stallen slanket med 5 spillere. Deretter går klubben til innkjøp av to forsterkninger, som i utgangspunktet skal være gode nok til å gå rett inn på 1. ellveren.
I følge Drillo må alle kjempe hardt for å erobre en plass på laget, og det vil gjelde uansett hva spilleren heter. :D

FFK på toppen i 2005

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 17 jan 05, 19:38
Opprinnelig postet av remtan
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Ja, gjør det egentlig det? Hvis vi hadde 35 mill. i budsjett i fjor, og 37,5 i år, så er jo det en forskjell på bare 2,5 mill.

Hadde lønna di økt med 7% i året så hadde vel du vært fornøyd. Uansett, om man klarer en budsjettvekst på 7-10% årlig så bør ikke det kritiseres!

Poenget mitt var et svar på "vesentlig økning". Kanskje 7-10 prosent er en vesentlig økning for deg, men.

Uansett: vi har et veldig høyt budsjett og det finnes vel en smertegrense for hva næringslivet lokalt har mulighet til å være med på. Noe nasjonalt får vi vel, men bortsett fra sølvtøy på klubbhuset er vi nok en mulig dumpekandidat for resten av landet også kommende sesong. Da kommer heller ikke de nasjonale sponsorkronene.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914