Drillo: En, eller to spisser skal ut
Hornseth ut?
Fredrikstad har for mange spisser i stallen pr. dags dato, og det kan gå utover Koppang-gutten Dag Frode Hornseth. Det bekrefter FFK-trener Egil «Drillo» Olsen.
- Pr. i dag har vi fem spisser. Det er kanskje en eller to for mange. Vi vil vurdere om vi skal selge eller leie ut noen av dem, og mest sannsynlig kommer vi til å gjøre det. Det er for tidlig å si noe om det går utover Dag Frode, men ettersom han er én av de fem spissene vi har, så kan det gjøre det, sier «Drillo».
Det kommer vel neppe som en bombe hos noen at det nettopp er Dag F. Hornseth, som er en av de som må gå.:cool:
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Ære være plankebyen!
De som ikke får prøvd seg så mye på 1. laget, får jo spille på 2. laget.
Når man heller ikke overbeviser der mot 3. divisjonslag, gjennom en helt sesong, så sier det seg selv at man da etterhvert ligger tynt ann når stallen skal slankes, eller med andre ord, at det skal gjøres plass til noen som er bedre.
Michael Røn har heller ikke fått mange sjanser på 1. laget, og det til tross for at han til tider har imponert stort på 2. laget.
FFK på toppen i 2005
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Akk, og begge disse var så lovende i treningskampene... Var jo våre to toppscorere... Huff... Treningskamper bedrar...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
link
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Opprinnelig postet av emino
Han er bedre en noen som er på den faste 11ern på A.laget.
hehe, han er absolutt lovende, men nå skal vi ikke gape over for mye her! ;) Gutten trenger mer kjøtt på beina først, men du skal ikke se bort ifra at han er en av de første juniorene som blir tatt opp i A-stallen.
Ansvarlig redaktør
Når det gjelder Occean, så avslo han en forlengelse av kontrakten med Odd etter 2006 sesongen. Dvs. han er bundet til Odd ut 2006. Dessuten tror jeg Mc Donald i løpet av 1-2 år, vil bli en mye bedre spiller enn Occean. :D
FFK på toppen i 2005
Har du sett Costa Ricanerne en del, Snæbbuss? Siden du uttaler deg så mye og i gode ordlag om de? Er de forresten tilbake i Norge nå? Kunne tenke meg å se en kamp eller to snart med disse to ungguttene. Hvordan går det egentlig med Garro? Ligger han ferdighetsmessig så langt bak MacDonald? Det er jo stort sett bare sistnevnte som det blir skrevet noe om...
PS! Jeg så snæbbussen i dag... For første gang! ;)
Ansvarlig redaktør
Jeg har ikke sett Costa Rica guttene så veldig mange ganger, men med det jeg har sett så må jeg si at jeg først og fremst har blitt imponert over Mc Donald, som minner litt om Ronaldino både av utseende og spillestil.
Garro blir sikkert også god, men synes det ser ut til at han trenger litt mer styrke og kjøtt på kroppen først.
Jeg tror fortsatt de er i USA, hvor de har spillt kamper for Costa Ricas U21 landslag og skal ikke være med til Sørlandet i helgen.
Jasså, du så Snæbbussen idag. Så du sjåføren for første gang også?
:D
FFK på toppen i 2005
Garro typisk playmaker på midten som er flink til å skaffe seg rom, og MacDonald som driblefant og med tidvis fantastiske crossballer, samt finter og sinnsykt rykk.
Ser forresten en del her inne regner MacDonald som potensiell spiss, jeg er ikke blant dem. Han må være en av de minst kalde avslutterne jeg har sett, rett og slett klønete i avgjørende tilfeller. Men...det kan man jo lære seg. Og den finta hvor han tar et par oversteg før han hopper opp og står på ballen i et par sekunder før han dribler videre, må bare oppleves.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ang MacDonald og Garro er jeg blant de som mener at sistnevnte er den som har størst potensiale, men vil ha vanskeligere med å spille seg til en plass i førsteeveren på A-laget. Mest fordi sentral midtbane ikke er en plass for smågutter. Anser MacDonald å være mer en kuriositet enn en spiller som kan tilføre laget noe pr i dag.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
MacDonald, har ekstremkvaliteter hva det gjelder hurtighet, teknisk reportuar. Erfaring fra mesterskap gjør at jeg tror han vil takle overgangen til Tippeligaen på en enklere måte, enn mange andre talenter.
Forvent ikke at MacDonald lykkes i den første kampen. Men spiller han treningskampene i år, vil dere få se han i utallige seriekamper til året. Han er uten tvil god nok til å konkurrere ut Söder og Johnsen.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
vet dette kanskje ikke er så lett å si da, men jeg lurer:D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
vi må huske på at uten hornseth så er det ikke sikkert vi hadde vært i TL nå engang! han alene sørget for 4 poeng forrige sesong!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av keiko
Hvor lenge venter drillo med føre det kommer ut ?
vet dette kanskje ikke er så lett å si da, men jeg lurer:D
Tror ikke det at det tar litt tid har noe med hvor vanskelig det er å si å gjøre.
Drillo skal nok ha en samtale med de aktuelle spillerne, som igjen vil snakke med sine agenter før de gir FFK ett svar på om de vil bytte klubb eller ikke.
Tror ikke det tar ille lang tid før en eller flere forsvinner. Jeg tror Mommo forsvinner, siden han går på "utenforEU-kvota". Litt synd siden jeg aldri har sett ham spille noe serlig.
Når det gjelder Momo, vil ikke han havne utenfor EU kvoten? Noen som vet hvordan det går med oppholdstillatelsen hans?
La oss selge hele laget!!
Hornseth er det vel ingen ( bortsett fa den engere krets) som forsto kjøpet av.
Har kastadet fram før, var han det ekstra kjøpet som måtte til for å få frikjøpt Tor Trondsen?
Litt morsomt når enkelte sier at Hornseth alene sikra 4 poeng, artig måte å regne på.
Ps foruten West, Ringberg & Wiig kan vel også Simen Brenne spille spiss.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av pss
Det var nok å sette det litt på spissen, for å fyre oppunder stemningen litt. Jeg er enig i prinsippet om å støtte alle spillere i troppen. Men er fortsatt av den oppfattning at Hornset ikke er god nok for dagens FFK-stall. Skal FFK heve seg, så må man heve hele stallen.
Da er vi enige! Det er alltid morsomt å fyre opp stemningen her litt... ;)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914