Drillo: En, eller to spisser skal ut
Opprinnelig postet av keiko
Hvor lenge venter drillo med føre det kommer ut ?
vet dette kanskje ikke er så lett å si da, men jeg lurer:D
Tror ikke det at det tar litt tid har noe med hvor vanskelig det er å si å gjøre.
Drillo skal nok ha en samtale med de aktuelle spillerne, som igjen vil snakke med sine agenter før de gir FFK ett svar på om de vil bytte klubb eller ikke.
Tror ikke det tar ille lang tid før en eller flere forsvinner. Jeg tror Mommo forsvinner, siden han går på "utenforEU-kvota". Litt synd siden jeg aldri har sett ham spille noe serlig.
Når det gjelder Momo, vil ikke han havne utenfor EU kvoten? Noen som vet hvordan det går med oppholdstillatelsen hans?
---------------------------
La oss selge hele laget!!
Hornseth er det vel ingen ( bortsett fa den engere krets) som forsto kjøpet av.
Har kastadet fram før, var han det ekstra kjøpet som måtte til for å få frikjøpt Tor Trondsen?
Litt morsomt når enkelte sier at Hornseth alene sikra 4 poeng, artig måte å regne på.
Ps foruten West, Ringberg & Wiig kan vel også Simen Brenne spille spiss.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av pss
Det var nok å sette det litt på spissen, for å fyre oppunder stemningen litt. Jeg er enig i prinsippet om å støtte alle spillere i troppen. Men er fortsatt av den oppfattning at Hornset ikke er god nok for dagens FFK-stall. Skal FFK heve seg, så må man heve hele stallen.
Da er vi enige! Det er alltid morsomt å fyre opp stemningen her litt... ;)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914