Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo: En, eller to spisser skal ut

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 jan 05, 12:53
Dette sier Drillo til Østlendingen.
Hornseth ut?
Fredrikstad har for mange spisser i stallen pr. dags dato, og det kan gå utover Koppang-gutten Dag Frode Hornseth. Det bekrefter FFK-trener Egil «Drillo» Olsen.
- Pr. i dag har vi fem spisser. Det er kanskje en eller to for mange. Vi vil vurdere om vi skal selge eller leie ut noen av dem, og mest sannsynlig kommer vi til å gjøre det. Det er for tidlig å si noe om det går utover Dag Frode, men ettersom han er én av de fem spissene vi har, så kan det gjøre det, sier «Drillo».

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 jan 05, 13:09
Ja det var ihvertfall en veldig pen måte å si det på av Drillo.:D
Det kommer vel neppe som en bombe hos noen at det nettopp er Dag F. Hornseth, som er en av de som må gå.:cool:

---------------------------

FFK på toppen i 2005

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 13 jan 05, 13:52
Umulig å bli i klubben når du ikke får sjansen til å vise deg frem...

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 13 jan 05, 13:57
Momo er nok en annen spiss som muligens forsvinner

Ære være plankebyen!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 13 jan 05, 14:12
Til Pk!
De som ikke får prøvd seg så mye på 1. laget, får jo spille på 2. laget.

Når man heller ikke overbeviser der mot 3. divisjonslag, gjennom en helt sesong, så sier det seg selv at man da etterhvert ligger tynt ann når stallen skal slankes, eller med andre ord, at det skal gjøres plass til noen som er bedre.

Michael Røn har heller ikke fått mange sjanser på 1. laget, og det til tross for at han til tider har imponert stort på 2. laget.

FFK på toppen i 2005

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 13 jan 05, 14:14
Han har nok fått vist endel på trening går jeg ut ifra, men det er jo engang slik at ikke alle kan spille spiss på FFK... Så uansett hvem som må ut vil jeg ønske han lykke til videre!

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 jan 05, 15:31
Endret: 13 jan 05, 15:32
Det er nok både Hornseth og Momo det hintes til... Sliter ikke sistnevnte med oppholdstillatelsen? Mener å huske at han er her på midlertidlig oppholdstillatelse, og han går nok ikke fra klubben så lenge han er under kontrakt. Det er jo det som gjør at han får være her.

Akk, og begge disse var så lovende i treningskampene... Var jo våre to toppscorere... Huff... Treningskamper bedrar...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

emino

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 jan 05

Lagt til: 13 jan 05, 16:06
Har dere sett gutten spille? Det han gjør med ballen er helt utrolig. Jeg synes som mange andre at han burde få debutere i tippeligaen i år, Han er bedre en noen som er på den faste 11ern på A.laget. Hvorfor ikke la han prøve, Jo hardere motstand gutten får, jo bedre spiller han..

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 13 jan 05, 16:22
Nå har Olivier Occean avslått en kontrakt fra Odd... Her bør FFK være offensive! Selv om det skal bli vanskelig å få tak i han, er det verdt forsøket!

link

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 jan 05, 16:35
Er det Tarik som er inne og skriver

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 13 jan 05, 16:53
Endret: 13 jan 05, 16:55
Opprinnelig postet av emino
Han er bedre en noen som er på den faste 11ern på A.laget.

hehe, han er absolutt lovende, men nå skal vi ikke gape over for mye her! ;) Gutten trenger mer kjøtt på beina først, men du skal ikke se bort ifra at han er en av de første juniorene som blir tatt opp i A-stallen.

Ansvarlig redaktør

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 13 jan 05, 17:13
Tarik er sikkert aktuell om et par år, med litt mere kjøtt på kroppen, slik Holters skriver.

Når det gjelder Occean, så avslo han en forlengelse av kontrakten med Odd etter 2006 sesongen. Dvs. han er bundet til Odd ut 2006. Dessuten tror jeg Mc Donald i løpet av 1-2 år, vil bli en mye bedre spiller enn Occean. :D

FFK på toppen i 2005

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 13 jan 05, 18:26
Nå er vel Occean en litt annen spillertype enn MacDonald også da ;)

Har du sett Costa Ricanerne en del, Snæbbuss? Siden du uttaler deg så mye og i gode ordlag om de? Er de forresten tilbake i Norge nå? Kunne tenke meg å se en kamp eller to snart med disse to ungguttene. Hvordan går det egentlig med Garro? Ligger han ferdighetsmessig så langt bak MacDonald? Det er jo stort sett bare sistnevnte som det blir skrevet noe om...

PS! Jeg så snæbbussen i dag... For første gang! ;)

Ansvarlig redaktør

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 13 jan 05, 19:34
Er enig med deg i at Occean er en helt annen spillertype, Holters.
Jeg har ikke sett Costa Rica guttene så veldig mange ganger, men med det jeg har sett så må jeg si at jeg først og fremst har blitt imponert over Mc Donald, som minner litt om Ronaldino både av utseende og spillestil.

Garro blir sikkert også god, men synes det ser ut til at han trenger litt mer styrke og kjøtt på kroppen først.

Jeg tror fortsatt de er i USA, hvor de har spillt kamper for Costa Ricas U21 landslag og skal ikke være med til Sørlandet i helgen.

Jasså, du så Snæbbussen idag. Så du sjåføren for første gang også?
:D

FFK på toppen i 2005

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 13 jan 05, 22:24
Jeg har sett Garro og MacDonald en del ganger, og har sett dem spille både glitrende og under middels kamper. De er jo vidt forskjellige spillere da.

Garro typisk playmaker på midten som er flink til å skaffe seg rom, og MacDonald som driblefant og med tidvis fantastiske crossballer, samt finter og sinnsykt rykk.

Ser forresten en del her inne regner MacDonald som potensiell spiss, jeg er ikke blant dem. Han må være en av de minst kalde avslutterne jeg har sett, rett og slett klønete i avgjørende tilfeller. Men...det kan man jo lære seg. Og den finta hvor han tar et par oversteg før han hopper opp og står på ballen i et par sekunder før han dribler videre, må bare oppleves.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 13 jan 05, 22:54
Hvis Ocean ikke vil forlenge med Odd er det sikkert fordi han har større ambisjoner enn tippeligaen.

Ang MacDonald og Garro er jeg blant de som mener at sistnevnte er den som har størst potensiale, men vil ha vanskeligere med å spille seg til en plass i førsteeveren på A-laget. Mest fordi sentral midtbane ikke er en plass for smågutter. Anser MacDonald å være mer en kuriositet enn en spiller som kan tilføre laget noe pr i dag.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 13 jan 05, 23:13
Er det en plass på laget som det har vanskelig å finne den rette spillertypen så er det på venstrekanten. Dette er en plass som MacDonald har spilt både på rekruttlaget og på juniorlaget. Hans enorme fart, tekniske reportuar gjør at jeg tror dette er vår fremtidige venstrekant. Per dags dato konkurrerer han med Stian J og Håkan. To spillere som har gode ferdigheter på sitt beste nivå, men varierer til det mest talentløse til tider. (husker dere Stian på Ullevold mot VIF)

MacDonald, har ekstremkvaliteter hva det gjelder hurtighet, teknisk reportuar. Erfaring fra mesterskap gjør at jeg tror han vil takle overgangen til Tippeligaen på en enklere måte, enn mange andre talenter.

Forvent ikke at MacDonald lykkes i den første kampen. Men spiller han treningskampene i år, vil dere få se han i utallige seriekamper til året. Han er uten tvil god nok til å konkurrere ut Söder og Johnsen.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 13 jan 05, 23:15
Og han Hornseth. Unskyld asså, men han er talentløs.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 jan 05, 01:09
Hvor lenge venter drillo med føre det kommer ut ?

vet dette kanskje ikke er så lett å si da, men jeg lurer:D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 14 jan 05, 04:53
jeg blir seriøst redd når jeg leser det du skriver pss! hvis man skal være supporter skal man støtte samtlige spillere i ffk 100 prosent!

vi må huske på at uten hornseth så er det ikke sikkert vi hadde vært i TL nå engang! han alene sørget for 4 poeng forrige sesong!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914