Fem FFK spillere fra Rosenborg
Vi får kun de som Rosenborg ikke vil ha. Er FFK blir Rosenborg 2
Så lenge de holder mål, så ser jeg ingen grunn til at dette skal være noe problem. So what hvis spillere får ut potensialet sitt i FFK men ikke i RBK, sier ikke det mye om FFK? At vi får spillere til å blomstre? Ingen som kan klage på innsatsen til verken Trondsen, Sørlie, Enerly eller Lund Hansen, er det vel? :)
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Greit at Eggen har kontakter i Rbk men vi er da virkelig ikke Rbk 2...
Hvem blir den neste vi får? Odd inge Olsen..?
Nå får styret skjerpe seg!
FFK=Rbk 2 *Grøsser*
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Fredd
Men det er noen supportere som er notorisk negative og som leter etter å finne negative sider ved alt. :confused:
FFK på toppen i 2005
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Stilte meg derfor undrende og meget tvilende i fjor til Hornseth og må innrømme at jeg gjør det samme med Blixt idag.
Håper selvsagt at jeg denne gangen tar feil.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Når det er sagt, så ser jeg ikke bort fra at Hornseth godt kan lykkes, dersom han kommer til en ny klubb.
:D
Det skjer svært ofte at feks. travhester, som nesten har vært på vei til slakteriet, begynner å vinne løp, ved å komme til en ny stall/trener. :D
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914