Felix Ademola fra Ham-Kam fristilles
Ham-Kams spiss Felix Ademola blir vrakett p.g.a at klubben har for mange spillere utenfor EØS, og er aktuell for spill i Haugesund. Kunne denne gratis spilleren vært noe for oss. Are Tronseth fra samme klubb blir leid til en 1. div klubb
Nei... Han er ikke god nok. Og skal vi først hente inn en spiller utenfor EU/EØS, så bør han være KNALLGOD.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
En spiller som ikke er god nok for HamKam, bør heller ikke være god nok for FFK. Litt takhøyde bør vi ha. Selv om vi har hentet Wiig, men han har større potensiale enn Ademola vil jeg tro.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Langt ifra god nok, men en spiller som glimter til i ny og ne. Costanza har vel allerede sagt det meste... En spiller utenfra EU/EØS bør være knakende god! Harry Hansen har forresten klokketro på McDonald...
Når det er sagt... Er ikke disse to spillerne gode nok for innhopp i Tippeligaen som sisteårsjuniorer, så bør man vel strengt talt vurdere å sende de tilbake? I en alder av 18 år, så bør de være gode nok til innhopp! Klubben bruker jo en del penger på de, og de er jo stort sett i Costa Rica alikevel.
Mitt ikke EU/EØS-tips: Midtbanespiller fra USA.
Når det er sagt... Er ikke disse to spillerne gode nok for innhopp i Tippeligaen som sisteårsjuniorer, så bør man vel strengt talt vurdere å sende de tilbake? I en alder av 18 år, så bør de være gode nok til innhopp! Klubben bruker jo en del penger på de, og de er jo stort sett i Costa Rica alikevel.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Freddy Adu? :D
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Hadde det ikke vært for at han ikke kunne spilt før han ble 18 :) (for det er jo uansett realistisk....)
Gjorde faktisk den bommerten på FM da jeg kjøpte ham til FC København som 16 åring, men han ble jo fort ganske sur ettersom han aldri slapp til på a-laget. Må jo bli 18 ;)
Gjorde faktisk den bommerten på FM da jeg kjøpte ham til FC København som 16 åring, men han ble jo fort ganske sur ettersom han aldri slapp til på a-laget. Må jo bli 18 ;)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Holters
Mener du at man skal hevde returrett på to attenåringer man har hentet inn og plassert på skole i Norge? Selv om noen spillere slår til på toppnivå i ung alder, gjør ikke alle det. Det betyr ikke at man har mindre potensiale av den grunn.
FFK`s B-lag spiller en divisjon under de fleste andre TL-lagene. Det er blantannet fordi de nest beste ikke er gode nok gode nok. Det er viktig med en god stall. Ikke bare en god første elver.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Jeg ser ingen grunn til å bruke mere penger på 2 attenåringer fra Costa Rica enn attenåringer fra Fredrikstad om de ikke holder mål! Det er det som er spørsmålet! Og holder de ikke mål for innhopp i Tippeligaen under og etter årets sesong - hvorfor skal vi da håpe i evigheten på at de vil slå igjennom? Blir det nå hentet inn enda en ikke-EU/EØS-spiller, så er vel det rimelig klare tegn på at ungguttene ikke får spille i år? Vi kan da ikke ha disse ungguttene på vent slik man kan med lokale talenter i all evighet? Dessuten er disse to spillerne omtrent mer i Costa Rica enn her i Norge.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914