Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkning på plass i løpet av kort

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 jan 05, 17:52

Dette sier Harry Hansen til Fredrikstadfk.
Han sier også at hvis klubben skal ha flere forsterkninger, må det selges før de kjøpes nytt.
http://www.fredrikstadfk.no/video/2005/bylaget090105/harryhansen.wmv

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 jan 05, 18:38
- Det jobbes konkret med forsterkninger. Vi håper å kunne i løpet av kort tid å ha en forsterkning til klar, forteller Harry Hansen til fredrikstadfk.no

- Vi henter inn én uten at vi trenger å kvitte oss med noen. Skal vi hente inn ytterligere utover det, så må noen bort, fortsetter han.

- Egil Drillo Olsen vil ha samtaler med noen av spillerne og si litt om deres status og da når han gjort det, så får vi se om det er noen som er litt gira for å finne seg en plass der de vil få spille litt mer enn det ser ut til her, avslutter Harry Hansen.

Video hos fredrikstadfk.no

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 11 jan 05, 01:19
Jeg blir vel sikkert slakta for denne holdningen men: Jeg er fornøyd med dette.

Men når det er sagt håper jeg at den som kommer inn blir en skikkelig forsterkning :)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 11 jan 05, 02:57
Jeg synes også dette høres bra ut. Det ligger vel i korta at den nye spilleren er en back, og det blir veldig spennende å se hvem det er.

Jeg tror vi kan regne med at spillere som Koskela, Hornseth, Mommo og Jørgen P vil finne seg andre steder å spille neste sesong. Jeg håper klubben hvertfall henter inn en midtbanespiller til, muligens også en spiss.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jan 05, 07:54
Det blir kanskje en fra forsvaret også. Tror ikke vi har råd til Bora, Raia, Trondsen, Helland. Kanskje forsvinner også Helland

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jan 05, 07:59
Hvis Jørgen, Tero, Mommo, Dag Frode og Helland forsvinner.
Sparer klubben et sted mellom 1-2 millioner i lønnsutgifter. Det er vel disse pengene klubben har tenkt til å forsterke laget med, eller gi de lønn.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 11 jan 05, 11:10
Tror ikke alle disse forsvinner nei, men at en eller maksimalt to av de finner seg en ny arb. giver ser jeg ikke bort ifra. Tero og Helland tror jeg ikke forsvinner, og det støtter jeg isåfall.

Ellers har jeg ett litt annet syn på forsterkninger. Jeg mener en fleksibel back er det vi trenger og at resten av troppen er god nok til å forbedre fjorårsinnsatsen nok til at vi fortsetter veien mot toppen. Vi skal bygge laget gradvis slik at vi er rustet til å bli på toppen og ikke ta sjanser økonomisk eller sportslig ved å gjøre for store endringer på ett lag som viste seg meget sterke i siste halvdel av fjorårssesongen.

For guds skyld, ikke svi av masse penger på store navn vi ikke trenger.

Jeg tror ledelsen er inne på rett spor når det gjelder forsterkninger.

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 11 jan 05, 11:57
Slik jeg håper /ønsker endringer:
Jørgen P, Mommo, Hornseth= Bør ut
Koskela, Helland, Peters= vurderes ut .
De siste sett ut fra hvilke forsterkning :ffk: skaffer seg.
Når det gjelder forsterkninger hadde det vært fint med anvendelig back, men laget trenger en mer konstruktiv midtbane.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 11 jan 05, 12:48
Må si at jeg er veldig enig med deg "Dracula". Men jeg frykter at det ikke er så mange som ser det .
Tror ikke det kommer noen særlig flere forsterkninger. Jeg tror det kommer en back til + at de velger å satse på Ramberg.

Jeg hadde ønsket meg en midtbanedirigent, en back som man kan bruke på begge sider. En sterk målfarlig spiss. Og en ving.

Jeg syntes vi har altfor mange halvgode spillere. Fjern dem.:ffk::ffk:

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 11 jan 05, 13:18
Endret: 11 jan 05, 13:25
Opprinnelig postet av dracula
Slik jeg håper /ønsker endringer:
Jørgen P, Mommo, Hornseth= Bør ut

Dette er nok de som forsvinner. I tillegg forsvinner nok også kanskje Røn. Kommer litt an på hvor stor forskjærlighet Drillo får for denne spilleren - en regelrett løpsmaskin.

Opprinnelig postet av dracula
Koskela, Helland, Peters= vurderes ut .

Aldri i verden om disse forsvinner før årets sesong. Både Helland og Petersen har fått forlenget sine kontrakter, og alle tre er viktige poteter vi trenger å ha i en bred stall. Spesielt Petersen er veldig viktig - kan brukes over alt i forsvar og på midtbanen. Helland og Koskela er fine stabilisatorer som kan komme inn på tampen av kamper, holde på ballen og roe ned de andre.

Forsvinner de 4 øverste spillerne her, så består stallen av 18 A-lagsspillere og 3 juniorer. Da er det mer enn nok rom for nye forsterkninger - sannsynligvis minst to stk.

Før neste sesong derimot kan man begynne å snakke om å bytte ut spillere som Peters, Koskela og Helland - om forsterkningene er vesentlig bedre. Jeg ser ikke poenget med å kvitte oss med disse spillerne før noen vesentlig bedre er hentet inn.

Klubben har jo også uttalt at det jobbes med flere forsterkninger. Når jeg intervjuet drillo angående Ramberg, så ymtet han frempå at det kom an på hvor god Ramberg ble og hvilke andre spillere de hentet inn. Han småforsnakket seg litt, så det kommer nok noen til midtbanen også.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 11 jan 05, 14:16
Mener absolutt at Helland, Peters og Tero ikke bør ut. Husker vel Helland mot Ham-Kam. Han avgjorde også borte mot Molde. Peters er meget fleksibel og kan brukes på flere plasser. De selger vel ikke Tero heller. Det sier vel litt om hans kvaliteter da han ble brukt som markeringsspiller mot Martin Andresen i bortekampen mot Stabæk. Jørgen P, Mommo og Hornseth derimot mener jeg de bør kvitte seg med. Men ikke ikke uten å få noe tilbake for de.

Fredd

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jan 05, 15:16
Et viktig poeng, som kanskje flere glemmer midt opp i alt dette, er at disse spillerne er under kontrakt med FFK. Ergo; hvis de ønsker å bli i klubben (selv om utskitene til førstelagsspill ikke er store) så kan ikke FFK gjøre noe annet enn å beholde spillerne.

Det skal med andre ord en del ting til før spillere under kontrakt forlater en klubb.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jan 05, 15:27
De kan jo bli leid ut

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jan 05, 15:52
Ja, men de må fortsatt være villig til det selv. Poenget er at når spillerne er under kontrakt, så er det opp til dem selv.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914