venstre back berthelsen vs barret og kvalitet
har nå sett to kamper å vil si jeg er lite imponert. Det Barret viste i fjor lå på mye høyere nivå enn det Bertheklsen viser. I går igjen har han problemer med 2 og 3 div. spillere. Det skal bli spennende og se om et par uker , når det blir kvalifisert motstand. Men man kan ane en ny " Koskela med over dobbel prislapp ". Håper jeg tar feil, noe jeg ikke gjorde etter konklusjonen når Koskela viste seg frem mot Moss.
Helt uenig ang Bertelsen. Synes han er rask, taklingssterk og har gode offensive kvaliteter. Jeg tror/håper han kan sette fart på FFK`s venstrekant sammen med Stian eller Søderstjerna.
Artig at vi har så forskjellig syn på dette tomroar. Håper jeg får rett(det gjør vel kanskje du også).
Artig at vi har så forskjellig syn på dette tomroar. Håper jeg får rett(det gjør vel kanskje du også).
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Bertelsen sliter i alle fall med plasseringen. Er ikke helt 100% overbevisst om at hurtigheten vil kompensere for plasseringsproblemene i Tippeligaen, men det gjenstår å se. Det er enda lenge til sesongen starter, og unggutten kan ha lært mye frem til det.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Helt uenig ang Bertelsen. Synes han er rask, taklingssterk og har gode offensive kvaliteter. Jeg tror/håper han kan sette fart på FFK`s venstrekant sammen med Stian eller Søderstjerna.
Artig at vi har så forskjellig syn på dette tomroar. Håper jeg får rett(det gjør vel
kanskje du også).
Selvfølgelig håper jeg at jeg tar feil, men jeg er skeptisk. Er det noe som er sikkert, er at det er lite trolig med en hurtig gevinst på investeringen (3 års horisont)
Skjønner ikke de som klager på Berthelsen! Jeg har blitt veldig imponert av han i de to treningskampene jeg har sett. Absolutt en god spiller. Synes heller ikke han sliter sånn med posisjoneringen som Holters gir uttrykk for.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914