400 kroner for å se to FFK kamper
Nei, nå priser Start seg helt vekk. De dreper interessen med denne prispolitikken. Jeg hadde tenkt meg på iallefall 2 av kampene til helga, men nå dropper jeg istedet alle kampene.
Det jeg reagerer på er at dette er de første treningskampene, der begge lag sikkert eksperimenterer endel, og spillerne legger sikkert ikke for mye prestisje i kampene. I tillegg så er det verken RBK, VIF, Brann, Viking eller for den sags skyld MK som spiller....
Dette er også flaut i forhold til f.eks. FFK som sikkert kommer ned endel stk.. at de må betale 400 kroner for å se FFK mot Start og Mathare er jo vannvittig.
Nei, nå driter ledelsen seg ut!!!!!!
De er iallefall i ferd med å drepe litt av entusiasmen min for laget.
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Husk også at det er begrenset med plasser når det er innendørs, så skal det bli noen pæng å gi bort, så må prisene være litt stive.
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Enig med remtan i at man bør holde kjeft å betale, eller holde kjeft å bli hjemme.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Når jeg går for å se fotball er det for å støtte FFK, ikke flomofrene. Sorry mac, men sånn er det. Å ta ekstra betalt for å se en fotballkamp er litt drøyt. For min del blir det litt som å blande stat og kirke. Det funker ikke. Vet det var en litt dårlig sammenligning, men det var det eneste jeg kom på i farta. Sikkert noen som blir provosert av det jeg skriver men det får dere bare bli. For når det kommer til denne saken er det ikke frivillig lenger. Man blir tvunget til å gi. Jeg vil gi min støtte til FFK, men nå har jeg ikke råd. Fordi jeg MÅ støtte andre i samme slengen. Det synes jeg er litt synd. Å støtte noen burde være valgfritt.
Heia FFK!
:ffk:
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Ivar Hoff
Alternativene er: 1. Se fotball og (over)støtt flomofre. 2. None of the above
Greit at folk ikke liker det men sånn er det :)
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Litt forsiktig nå gutter. Vi setter vel ikke vår egen fotballinteresse over innsamling av penger til de som er rammet i sørøstasia?
Helt ærlig? Jo!!!
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Internasjonalt arrangement i Kristiansand
Stort internasjonalt arrangement om idrett, samfunnsansvar og utvikling til Kristiansand i januar.
I anledning FNs internasjonale år for idrettsaktivitet og utdanning i 2005, har Start Life Support tatt initiativ til et stort internasjonalt arrangement i Kristiansand den 13 og 14. januar, der idrett og utvikling settes på dagsorden.
I forlengelse av seminaret vil det bli avviklet en fotballturnering mellom tre norske eliteserielag og Mathare United fra Kenya.
Seminaret arrangeres av Start Life Support, som er et samarbeid mellom Fotballklubben Start og Strømmestiftelsen. Medarrangør er UNEP/GRID i Arendal.
Samarbeidspartnere til arrangementet er Norges Idrettsforbund, Right to Play og Transparency International.
Sportsklubben Mathare Youth Sports Association (MYSA), som i FN er sett på som en av de mest vellykkede utviklingsprosjektene innenfor idrett og utvikling, vil være representert av Bob Munro som er grunnlegger av MYSA og leder av eliteserieklubben Mathare United, og Francis Kimanzi som er direktør for MYSA.
Strømmestiftelsen har siden 1995 vært partner og den største økonomiske bidragsyteren til arbeidet i MYSA, et arbeid som Start gjennom Start Life Support har vært med å generere penger til
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914