Tamt på Fredrikstadfk
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 08 jan 05, 16:35
Er det virkelig ikke noe som skjer i FFK systemet for tiden Pål?
Det er sikkert noe du kan fortelle til oss FFK supportere, det er det samme om det ikke er så stort, bare det er noe.
Har er noen forslag.
-Arve Mokkelbost. Han kunne du tatt en prat med og spurt hvordan den første uken i FFK har vært. Og om han har vært i kontakt med Terje Høili som han skulle.
-Harry Hansen om hvordan stå er i forbindelse med spilleforsterkninger.
Og ikke minst hvilke spillere skal forlate klubben, når skal dette skje?
Informasjon om sesongkortsalg, slike ting er spennende å lese om.
Håper du tar dette som konstruktiv krtikk Pål?
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 08 jan 05, 16:47
Du må gjerne få spillerene til å oppdatere dagboka si å...det er stund siden sist
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 08 jan 05, 16:48
Har videreformidlet dette til Pål, så han skriver nok et svar tilbake.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ble medlem: 08 aug 04
Lagt til: 08 jan 05, 17:09
synes det er ganske tamt her også jeg.. altså på forumet..
men det er vel sånn det er når det ikke er så mye nytt å meddele, og alle stort sett er enige:)
er ikke som på diverse musikkforum jeg er på, da alle skal krangle om hvilken musikksjanger som er best. hehe
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 08 jan 05, 17:58
For å være helt ærlig: Slik oppfølgning har jeg ikke mulighet til, selv om det selvsagt hadde vært ønskelig.
Når det gjelder spillerdagbøker har jeg helt skrinlagt dette siden spillerne ikke er interessert i å følge opp dette. Synd selvsagt, men jeg orker ikke å være "barnehagetante"
mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 08 jan 05, 18:07
Det er litt utrolig at spillerne ikke gidder å skrive litt en gang annenhver uke, når de hver gang de får muligheten, skryter av oss supportere, selv om de har gjort mye for oss på banen, kan de også ta seg tid til å skrive litt i ny og ne. Jeg vil tro at Eggen jr hadde dårligere tid til dette enn spillerne i fjor, og han skrev jo jevnt og trutt...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 08 jan 05, 18:12
dårlig av spillerne :|
Ble medlem: 14 mai 04
Lagt til: 08 jan 05, 18:43
Skuffende dårlig av spillerne. Dette bør de få pepper for.
La oss selge hele laget!!
Lagt til: 08 jan 05, 22:48
Rishlot, det gjelder deg også. Skriv noen linjer her inne
Lagt til: 08 jan 05, 22:58
Greit at du ikke har mulighet til forskjellige ting, men etter at dere la det Rød Hvit scoren, skulle ikke Fredrikstadfk få 100000 og gjøre jobben på hjemmesiden isteden
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 09 jan 05, 10:31
Hvis vi skal snakke om hva de 100.000 går til bør du huske på at 50.000,- går til ren drift. I tillegg kjøpte vi inn både digitalt fotokamera og digitalt videokamera som også kostet en pen slump med penger. Så dersom dere tror at vi som jobber med dette tjener 100.000,- er nok det en grov feilantakelse.
I den ideelle verden er det selvsagt muligheter for bedre oppfølging, men når alle vi som jobber med fredrikstadfk, gjør dette på dugnad sier det seg selv at oppfølgning blir ettersom vi har mulighet til å tilpasse det i vårt private liv.
Når det gjelder Rød/Hvit Scorern var det en anbefaling fra med som redaktør i 2003 at klubben la det ned og brukte midlene mer fornuftig.
Etter mitt syn tok det altfor mye tid å lage medlemsbladet, og siden mediebildet har endret seg drastisk siden RHS ble startet for mange år siden synes i hvert fall jeg det var naturlig å gjøre det.
Dersom det er et ønske fra medlemmene i FFK om å starte opp medlemsbladet oppfordrer jeg dere til å ta kontakt med ledelsen i klubben.
Jeg har full forståelse for at dere som brukere av fredrikstadfk.no ønsker flere artikler etc på klubbens offisielle sider, og skal nevne det for klubbledelsen.
mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 09 jan 05, 10:57
Endret: 09 jan 05, 14:22
Tror faktisk at det er unødvendig å henge seg opp i en person (i dette tilfelle Pål) og eller kritisere spillere eller andre. Har faktisk en liten følelese at det er enormt med engasjemangt her på sidene men kun i chatte og skriveform. Når det trengs frivilligge til å ta tak i diverse ting da stopper det.For det meste er en bestemt gjeng som ofrer fritiden sin og tar ansvar mens andre fortsetter å sitte hjemme og prøver å "slenge ideer" innimellom. Da er det kanskje best at vi begynner fra oss selv og ser hvor mye er vi villig til å ofre og deretter begynne å kritisere andre.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Lagt til: 09 jan 05, 13:43
Klokan... Du har så rett, og tar problemet helt på kornet... Når det først er sagt, så trenger vi fortsatt en dyktig designer til å hjelpe oss. Noen som melder seg frivillig?
(I dag er det kamp! :))
Ansvarlig redaktør
Lagt til: 11 jan 05, 19:50
Ikke for at jeg skal bli o som klagete, men nyheten om at Værste avtalen er i orden, den burde vel de klart å få lagt ut
Lagt til: 11 jan 05, 20:02
Kan svare for Pål jeg... I alle fall frem til han dukker opp selv.
Det har seg slik at noen jobber på et klokkeslett ala 16.00, så Pål rakk rett og slett ikke å komme på stadion. Han har bedt FFK om å gi ham noe fra pressekonferansen, så får vi se om det skjer.
Pål har fått noen bilder som jeg tok på pressekonferansen, så får vi håpe han mottar noe nyhetsstoff fra klubben.
Ansvarlig redaktør
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 12 jan 05, 00:27
Endret: 12 jan 05, 00:28
Det er tydelig, og har vært i lang tid, at FFK-ledelsen ikke skjønner hvilket medium de besitter i sin nettside, at de faktisk kan nå ut til folk med den.
Så lenge ledelsen ikke er villige til å bruke siden for det den er verdt, får vi håpe at Pål og teamet hans fortsetter sin innsats for å holde den såpass oppdatert som den er...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 29 jan 04
Lagt til: 12 jan 05, 08:57
Enig med Planken. Det burde være på FFK`s offisielle nettside at andre medier hentet info fra og ikke omvendt. Håper FFK (og Mokkelbost) kan opp-prioritere dette på agendaen for 2005. At FFK også snart får nettbutikk er et skritt i riktig retning. All ære til de som jobber med nettsiden på deltid (eller frivillig basis?) i dag. Men skal FFK`nettside bli et sted man leter etter siste nytt, må noen jobbe på heltid med denne, og derfor må FFK sette av penger på budsjettet. Når det blir flere nyheter etc på siden, blir det flere "lesere" og treff. Og dermed mulighet for høyere reklame-inntekter. Dette sammen med salg av effekter via nettbutikk, burde gjøre at nettsiden burde gå i pluss selv med heltidsansatte.
Ble medlem: 25 okt 04
Lagt til: 12 jan 05, 08:58
Enig!
"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"
Lagt til: 12 jan 05, 09:13
Helt enig med dere, var ikke meningen å ta Pål. Mente selvfølgelig at klubben.