atter,hvis og dersom..
:Dhvite drakter og røde shortser skulle bli forbudt av regjeringen. gud forby, hehe..
ikke misforstå, jeg digger ffkdraktene. men dersom man ikke fikk lov til av ukjent årsak å bruke hvite og røde drakter, hvilke farger ville dere hatt på draktene da?
jeg tror jeg hadde gått for fiorentina drakten:-D stilig, annerledes og knæsj.
ikke misforstå, jeg digger ffkdraktene. men dersom man ikke fikk lov til av ukjent årsak å bruke hvite og røde drakter, hvilke farger ville dere hatt på draktene da?
jeg tror jeg hadde gått for fiorentina drakten:-D stilig, annerledes og knæsj.
Personlig ville jeg gått for Gamba Osaka sine..
Svarte og lilla kanskje? :P
---------------------------
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Når vi først snakker stygge drakter.. Rosa drakter med brune prikker..
En fotballdrakt skal da for faen være rød og hvit! Det er som det gode og det onde det, hvor det gode er representert i hvitt og det onde i svart. I Idrett er det gode representert i rødt og det onde i blått. Sånn er det bare..
En fotballdrakt skal da for faen være rød og hvit! Det er som det gode og det onde det, hvor det gode er representert i hvitt og det onde i svart. I Idrett er det gode representert i rødt og det onde i blått. Sånn er det bare..
Engasjert hovedtribunist!
Hm, Julekaka.
her i Norge kan jeg bli enig med deg men ellers der hvor jeg kommer fra er helt motsatt. he he . I hvertfall på klubbnivoået da.
her i Norge kan jeg bli enig med deg men ellers der hvor jeg kommer fra er helt motsatt. he he . I hvertfall på klubbnivoået da.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Det er vel gammel tradisjon at man har hatt ett rødt (arbeiderklassen) og et blått (borgerstanden) lag i hver by. I dag sier vel ikke lenger fargene så mye om sosial status som tidligere. Jfr Lyn/VIF, ManU/ManC, Liverpool/Everton, Arsenal/Chelsea osv...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914