Martin Wiig var ønsket av Start
Dette skriver Sandefjord Blad.
Wiig ble aldri noen "hit" under Arne Dokkens ledelse i Sandefjord Fotball.
Han var sterkt ønsket flere steder, og flere topptrenere er rause med komplimentene når de karakteriserer Wiig. Start-trener Tom Nordlie var blant dem som i det lengste vurderte Wiig:
Jeg mener Martin Wiig rent ferdighetsmessig har alt som kreves av en toppspiss. Jeg hadde definitivt ikke takket nei til å trene en spiller med Martins kvaliteter, forsikrer Nordlie.
Wiig ble aldri noen "hit" under Arne Dokkens ledelse i Sandefjord Fotball.
Han var sterkt ønsket flere steder, og flere topptrenere er rause med komplimentene når de karakteriserer Wiig. Start-trener Tom Nordlie var blant dem som i det lengste vurderte Wiig:
Jeg mener Martin Wiig rent ferdighetsmessig har alt som kreves av en toppspiss. Jeg hadde definitivt ikke takket nei til å trene en spiller med Martins kvaliteter, forsikrer Nordlie.
:ffk:Beundringsverdi å se hvor mye du vet og leser "ensomvet"...noen flere freshe rykter å fortelle oss?
---------------------------
FFK i tykt og tynt, på FMV!
All ære til "ensomvet". Absolutt med på å krydre forumet med interessante artikler og rykter. Nesten imponert over nettjaktferdighetene hans hvaFFK-nyheter angår!
Det er også godt å se at Wiig var ettertraktet og ønsket av flere klubber. Han var absolutt et stort talent for noen år tilbake, så vi får håpe han finner tilbake til den formen. Dessverre har han ikke slått igjennom og oppfyllt de tlysende spådommene.
Jo... Og en ting til... Wiig så forsåvidt lovende ut mot Sparta før han ble skadet. Han kjempet veldig godt! Men på en annen side; Det gjorde Hornseth også i de fleste treningskampene før fjorårets sesong...
Det er også godt å se at Wiig var ettertraktet og ønsket av flere klubber. Han var absolutt et stort talent for noen år tilbake, så vi får håpe han finner tilbake til den formen. Dessverre har han ikke slått igjennom og oppfyllt de tlysende spådommene.
Jo... Og en ting til... Wiig så forsåvidt lovende ut mot Sparta før han ble skadet. Han kjempet veldig godt! Men på en annen side; Det gjorde Hornseth også i de fleste treningskampene før fjorårets sesong...
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
FFK er som stoff for meg, må bare ha det.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914