Topp Dommer i Norge støtter Video Dømming
FFK mistet mange poeng i sesong 2004 P.G.A. Dommer. Dette er på tide. FA åpner for videodømming
---------------------------
FFK er det beste laget
Jeg har lenge vært tilhenger av videodømming i slike saker, og ble ikke akkurat noe bedre etter at jeg overvar United-Spurs i går. Lenge siden jeg har vært så rasende som i går, og det har ikke helt gått over ennå heller!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK er det beste laget
PS: strengt tatt burde man vel ikke ha bruk for video dømming på situasjonen i kampen i går for at den ballen var inne kunne man jo nesten se fra norge...:D
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
FFK er det beste laget
Er det ikke betenkelig at en profilert fotball-agent som Rune Hauge har gått inn i dommer-standen? Dette er noe dommer-konsulent i Fotballforbundet - Rune Pedersen bør se på ;)
Formålet her er jo å unngå feildømte straffer, røde kort etc. Offside mål som burde vært blåst på bør også kunne annuleres.
Det er så erketragisk når ett godt spillenede lag taper på ett feil dømt mål:(
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Opprinnelig postet av Ronaldo
Der er jeg ikke enig. Om det er ett tilfelle om ett frispark eller straffe bør dommeren snakke med en som ser det.
da vil man jo oppleve veldig mange stopp i spillet da. hvis man skal drive å gi beskjed hver gang det er frispark... dessuten så må jo han som tar avgjørelsen om det skal være frispark se situasjonen om igjen på tv og hva gjør man mens man venter på avgjørelsen hans?? lar spillet gå, for å så blåse frispark 30 sekunder etter på?? det blir alt for teit... noen feil tåler vi men mål bør være korekte....
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
- det blir feil å bare benytte det ved evt mål. Hva med straffer, som veldig ofte fører til mål?
- skal man gjennomføre det på en konsekvent måte som gjør at kampresultatene blir rettferdig, vil det bli for mange stopp i spillet.
- skal ballen droppes hvis det skulle vise seg at det ikke var grunn til å blåse?
Synes selvfølgelig at det ikke holder at feildømming er en av fotballens sjarmerende egenarter så lenge det er børsnoterte klubber med milliardomsetning.
Kanskje to dommere kan være en løsning? Kanskje måldommere?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Jeg er ikke enig. Det bør ikke bli så mange stop som du sier og en dommer har flere ganger ikke sett det som er viktig for kamp resultate. Om det blir videodømming tror jeg dommrene vil skjerpe seg. For det har vært mye feil i tippe ligaen og andre ligaer
FFK er det beste laget
Nå skal ALL holding bort!
Målet er å kjøre knallhardt på det som i nevnte treningskamper, slik at det er borte tell serien starter!
Så det kan bli mye straffer framover...
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
FFK er det beste laget
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
FFK er det beste laget
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914