Arve Mokkelbost på plass
Hva tror dere det første han gjør
-Kontakter Terje Høili.
-Reduserer stabben i administrasjonen.
-Skaffer ny hovedsponsor.
-Nye spillere til klubben.
-Undertegner Værste kontrakten
-Ferdig behandle budjett
-Kontakter Terje Høili.
-Reduserer stabben i administrasjonen.
-Skaffer ny hovedsponsor.
-Nye spillere til klubben.
-Undertegner Værste kontrakten
-Ferdig behandle budjett
Jeg håper han undertegner Værste kontrakten, så tror jeg en ny hovedsponsor dukker opp, så tror jeg Terje Høili er med videre på laget for han er glad i klubben, og resten av punktene tar han nok i en fei.
PS: Arve må roe seg litt ned med den eplekjekke holdningen han har når det gjelder vår bys patriotisme kontra Bergen!
Har ikke Bergenserne skjønt at hele Norge vil at de skal si:
"Eg er ikkje fra Norge, men fra Bergen!"
Vi vil jo bli kvitt dem, om vi kan!
Nå håper jeg at sarpingene skal begynne å si det samme!
PS: Arve må roe seg litt ned med den eplekjekke holdningen han har når det gjelder vår bys patriotisme kontra Bergen!
Har ikke Bergenserne skjønt at hele Norge vil at de skal si:
"Eg er ikkje fra Norge, men fra Bergen!"
Vi vil jo bli kvitt dem, om vi kan!
Nå håper jeg at sarpingene skal begynne å si det samme!
Arve har hvertfall ingenting med spillerkjøp å gjøre, slik jeg har forstått det.
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Håper han kvitter seg med alle de forskjellige utvalgene som er i klubben. Det er ikke for ingen ting at KTE og HH forsøkte å nedtone sportsutvalgets betydning ved spillerkjøp osv.
Den daglige driften av en topp-klubb kan ikke være en demokratisk prosess, men må styres av de dyktige (får vi håpe) menneskene som er ansatt av klubben. Så får heller det valgte styret foreta mer langsiktige grep i forhold til den rettning de mener klubben på gå i.
Den daglige driften av en topp-klubb kan ikke være en demokratisk prosess, men må styres av de dyktige (får vi håpe) menneskene som er ansatt av klubben. Så får heller det valgte styret foreta mer langsiktige grep i forhold til den rettning de mener klubben på gå i.
---------------------------
La oss selge hele laget!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914