Plankehaugen ga - nå må vi gi!
Jeg vil oppfordre alle brukere av dette forumet til også å gi til de flomrammede. Jeg gir femhundre kroner til Røde Kors på kontonummer 820 43 000. Gjør det alle sammen.
Godt nyttår alle sammen!
:ffk::ffk::ffk:
Godt nyttår alle sammen!
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
enig med deg! om det er50kr eller 5000 er det samme! gi til de som virkelig trenger det! det skal jeg gjøre!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av thomkat
Jeg vil oppfordre alle brukere av dette forumet til også å gi til de flomrammede. Jeg gir femhundre kroner til Røde Kors på kontonummer 820 43 000. Gjør det alle sammen.
Det er kjempeflott at du vil gi penger til Røde Kors, men da bør du nok i hvert fall sette det inn på riktig kontonummer : 8200.06.08331
820 43 000 er giverTELEFON det! :)
OOOOOOOOPs, sorry Pettho. Der skjedde det en liten feil. Man kan også bruke kontonummer 10.
Takk for seg!
:ffk::ffk:
Takk for seg!
:ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Jeg gav mitt idrag til Care. De er små i Norge, men de er tilstede i alle landene som er rammet av katastrofen. Les mer på http://www.care.no. Det viktigste er uansett at folk gir!
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Gir beløpet til "Leger uten grenser"
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914