Husk meg
Brukernavn
Passord

Hans Erik Ramberg spilte for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 des 04, 17:34
Ja, dere leser riktig han spilte dagens kamp for FFK. Han spilte en ok kamp. Er noen som vet noe mere om dette, er det comeback på gang for Hans Erik.
FFK slo Råde 8-5 og er klar for kvartfinalen

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 28 des 04, 17:39
Artig for Rambergen det... Tviler på at han er god nok (og noen gang kommer til å bli det) for FFK.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til: 29 des 04, 00:04
Synes dette er spennede, hvis han tar seg god tid og får god oppfølging vil jeg ikke avskrive ham helt enda. Han hadde jo et stort potensiale en gang... Hvis det skulle bli et vellykket comeback vil det isåfall være en kjempebonus for FFK.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 des 04, 00:16
Jeg er også positiv til dette. Er naturligvis en lang vei å gå for Ramberg, for han har vært ute av dette "gamet" ganske lenge nå. Var vel på våren/sommeren 2002 han spilte sin siste kamp i Tippeligaen om jeg ikke husker feil. Og etter det har han ikke spilt fotball på høyt nivå overhodet.

Men Ramberg i form er en meget god spiller som fortsatt vil ha stort potensiale i Tippeligaen. Kan hvert fall bli en nyttig "squad player" om kneet tåler belastningen og han selv velger å satse. Spennende.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 29 des 04, 10:32
Flere som spiller FM skjønner jeg :D Ramberg ja....haddde jo vært gøy å se hvor god han kan bli etter et så langt opphold. Får ta meg en tur i Østfoldhallen og se om han spiller idag også...

brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04

Lagt til: 29 des 04, 19:15
jeg synes bare dette blir helt komisk.... Hans Erik Ramberg:Dhan kommer aldri til å bli god nok for fredrikstad dette blir nesten som vebjørn hagen og dag frode hornseth........

Det finnes bare en gud, SIMEN BRENNE og STEINAR SØRLIE da mot rosenborg

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 29 des 04, 20:34
dette blir helt på trynet....kan aldri holde et tp nivå etter et så langt opphold:confused:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 30 des 04, 17:16
Hverken komisk eller på trynet. Han spilte i TL i 2002, er bare 27 år. Det er ingen umulighet å komme tilbake, selv om det blir kjempetøft. Men friskt satset er det, hverken han eller klubben har noe å tape på å prøve. Det verste som kan skje er at han ikke blir bra nok. So what? Han opptar ikke noen annens plass, men blir ren bonus om det skulle lykkes.
Lykke til Hans Erik!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 07 jan 05, 10:55
Endret: 07 jan 05, 10:55
Opprinnelig postet av kjo
So what? Han opptar ikke noen annens plass, men blir ren bonus om det skulle lykkes.
Lykke til Hans Erik!

Enig med kjo. Dett er noe begge parter kan vinne på. Hadde vært fett å få gutten i form. Go Ramberg!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914