Husk meg
Brukernavn
Passord

Grindheim skrev under for Enga...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 28 des 04, 16:29
Endret: 28 des 04, 16:30
Christian Grindheim er en spiller VI skulle ha hatt.. ikke vålerenga... Grindheim til enga

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 28 des 04, 16:54
Det trorr jeg de mener i Viking også. Det er nå engang spilleren som bestemmer.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 28 des 04, 17:29
Endret: 28 des 04, 17:37
Sprøtt... I tillegg har han signert for 5 år!

"Hvor mye betaler vi for Christain Grindheim?"

- Vi betaler 2,5 millioner nå og 1 million neste år. Deretter vil vi også betale en viss sum til Haugesund om vi kvalifiserer oss til Champions League og i forhold til Christians prestasjoner.

"Hva med eventuelle videresalgsprosenter?"

- Det er også videresalgsprosenter innbakt i avtalen, i henhold til både våre og Haugesunds interesser.

"Fornøyd med avtalen?"

- Ja, det er jeg. Både Haugesund og vi har en felles interesse rundt denne avtalen, og har kommet fram til en løsning vi mener er veldig god for begge parter.

--

Hvis FFK betalte 2.5 million for Bertelsen, så er dette reneste røverkjøpet av Vålerenga. ;)

vif.no

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 des 04, 17:38
Han hadde i tillegg et år lenger kontrakt enn Trond Erik Berthelsen. Har FFK blitt lurt, eller er de dårlig til forhandle?

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 28 des 04, 18:00
Endret: 28 des 04, 18:03
FKH forlangte 5 mill for Grindheim, noe Viking ikke ville betale. Så at Enga betaler 2,5 + 1 mill høres rart ut.

Jeg tror 1 av 2 er skjedd her;

1. FKH gjorde alt man kunne for å unngå at nabo Viking fikk juvelen sin.

2. Styre og stell i Viking har en gang for alle bevist at de er totalt ubrukelige.

Misnøyen blandt Siddisene er ihvertfall total nå, noe bl.a følgende to innlegg fra Stavanger Aftenblads`s debattsider viser.

Opprinnelig postet av
Rugland og co har avslørt seg selv. Nå må det ryddes opp i Viking. FÅ BORT DET UBRUKELIGE STYRET, så Viking kan bli en toppklubb igjen. FÅ DEM BORT, alle som en. Bertnsen er blitt offer for et komplett av et ubrukelig styre. Til nå har ikke Viking brukt 1 kr på forsterkninger.........hvem skal Rugland skylde på nå........?

Opprinnelig postet av
DETTE E EN STOR SKANDALE.HØRRE DOKKOR VIKING SKANDALE.Eg e så skuffa at eg spyr..eg håpte å trodde me sko komma i mål me grindheim nå men nei.mitt råd te deg Rugland e å GÅ du har komt me løfter du ikje har holdt å då e rette veien for deg å komma deg te h ut dørå,dokkor trenge ikje senda regnigen på sesongkort te meg Tom Meyer for eg ska avvetnta te det lengsta me å se ka spillere så nå ska inn.for overgangssummen sko jo sprengas sko den ikje det Rugland??e det virkelig du så e bremseklossen i viking??ta me deg det møkkastyre å gå..nytt blod må inn så kom dokkor te helsikken vekk fra klubben min så har blitt dokkors personlige sparebørsa..grunnen for at grindheim ikje kom, e vel for at utbytte kan ryka for dokkor.einaste intressen dokkor har for å ver i viking e å varpa klubben for penger te dokkors egen vinning..eg vil ikje se dokkor i klubben i mitt hjerta.løynfanter.

Syns det er løye jeg da, som dem så fint sier her på Jæren :D

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 des 04, 18:13
Nå kan Viking få føle hvordan det er å bli skuffet, dere husker vel hvordan vi hadde det etter Andre Schei Lindbek ble klar for Viking

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 28 des 04, 18:22
FFK hadde vel neppe hatt nok gryn om de ville ha Grindheim aldri så mye... move right along... :)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 28 des 04, 23:36
Opprinnelig postet av ensomvet
Han hadde i tillegg et år lenger kontrakt enn Trond Erik Berthelsen. Har FFK blitt lurt, eller er de dårlig til forhandle?

En kombinasjon av de to er jeg redd...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 29 des 04, 19:23
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av ensomvet

En kombinasjon av de to er jeg redd...

Ja, dette er det nok ikke for tidlig å uttale seg om... Velger å ha trua jeg, som jeg hadde mtp Brenne-overgangen og å hente "ukjente" spillere som Brian West :) Det årnær sæ

Mener forresten å ha hørt på tv at overgangssummen kan bli så høy som 6,5 mill, DERSOM alt klaffer. Bl.a kvalifisering til CL. Har jeg drømt det, eller er det fler som har hørt det samme?

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 29 des 04, 21:11
Opprinnelig postet av Olavesen

Mener forresten å ha hørt på tv at overgangssummen kan bli så høy som 6,5 mill, DERSOM alt klaffer. Bl.a kvalifisering til CL. Har jeg drømt det, eller er det fler som har hørt det samme?

Nei,du har nok ikke drømt det... Men da må som du sjæl sier; alt klaffe! :rolleyes:

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914