FFK med budsjett på 37. millioner
I følge Fædrelandsvennen kommer FFK til øke budsjettet sitt med tre millioner i forhold i år. Det gjør at FFK ligger på en sjuendeplass over Tippeligalagene med det største budsjettet.
Frode Kværneng uttalte tidligere i år til FB at han mener FFK bør ha et enda større økonomisk potensial for fremtiden.
– Klarer vi å etablere oss i tippeligaen,. noe jeg har stor tro på, så er jeg overbevist om at budsjettet for neste sesong vil bli atskillig høyere.
3.millioner er vel ikke all verden, i tillegg har vi jo fått Drillo, sliter FFK sponsorpengene, hva tror dere andre?
Frode Kværneng uttalte tidligere i år til FB at han mener FFK bør ha et enda større økonomisk potensial for fremtiden.
– Klarer vi å etablere oss i tippeligaen,. noe jeg har stor tro på, så er jeg overbevist om at budsjettet for neste sesong vil bli atskillig høyere.
3.millioner er vel ikke all verden, i tillegg har vi jo fått Drillo, sliter FFK sponsorpengene, hva tror dere andre?
Sliter FFK sponsorpengene?.....
Har tro på at FFK blir drevet proft, sunt og etter beste evne...det ser vi vel alle?
3 mill ikke all verden?....nei men 37 milioner er det.
Ifølge Fedrelands vennen 37 mill, men hva i følge FFK, noensomvet?
Har tro på at FFK blir drevet proft, sunt og etter beste evne...det ser vi vel alle?
3 mill ikke all verden?....nei men 37 milioner er det.
Ifølge Fedrelands vennen 37 mill, men hva i følge FFK, noensomvet?
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Dette kommer til å bli oppjustert, vær sikker på det.:D:D
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Kværneng har uttalt det samme til radioen
Det kommer til å bli mer enn 37, det er jeg overbevist om.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914