Romjulscupen
Har aldri rota meg opp i Østfoldhallen i romjula, så jeg lurer: Er det noen inngangspris?
---------------------------
Bams-fia, Jack og sang!
Har vel pleid å være 50,- inngang, som da gjelder for hele den dagen.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Alt annet enn seier er ikke godt nok for FFK i denne turneringen, mener jeg..!
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Det er i hvert fall 60,- for voksne
mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK
mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK
HÅPER det er mange som vil "vise seg frem" for trener apparatet her. (Drillo har dratt til fjells)
Full innsats boys!
Full innsats boys!
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
pris er vel 60 kr for inngang.
Romjulscupen er et FFK nesten uten noen av tippeliga profilene idag var det Brenne, Ringberg og coach Eggen.
Ellers må jeg si at vi har mye å glede oss til i framtiden
Junior gutta som som viste seg fram i østfoldhallen idag viser muskler og til tider lekte med motstandern Skjeberg.
De viste ikke bare høy arbeidsmoral, men også teknikk, finter og samspill.
tipper at innen 2 år vil noen av disse guttene spille tippeliga fotball for FFK.
(lasse Staw) er jo igang alt å prøver seg litt men karakter Meget + av de unge FFK talentene. stå på Gutta
tilskuere ca 300 +-
god jul:)
hilsen mr_max
Romjulscupen er et FFK nesten uten noen av tippeliga profilene idag var det Brenne, Ringberg og coach Eggen.
Ellers må jeg si at vi har mye å glede oss til i framtiden
Junior gutta som som viste seg fram i østfoldhallen idag viser muskler og til tider lekte med motstandern Skjeberg.
De viste ikke bare høy arbeidsmoral, men også teknikk, finter og samspill.
tipper at innen 2 år vil noen av disse guttene spille tippeliga fotball for FFK.
(lasse Staw) er jo igang alt å prøver seg litt men karakter Meget + av de unge FFK talentene. stå på Gutta
tilskuere ca 300 +-
god jul:)
hilsen mr_max
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914