Laget på søndag
Dette er altså Drillos første laguttak:
Alexander Lund Hansen
Pål Andrè Czwartek
Bora Zivkovic
Tor Trondsen
Trond Erik Berthelsen
Dagfinn Enerly
Michael Røn
Simen Brenne
Stian Johnsen
Dag Frode Hornseth
Martin Wiig
- Selvsagt kjempemorro at Tor er med igjen.
- Skal bli veldig spennende å se de to nykommerne
- Jeg tror dette laguttaket viser at Drillo vil satse mer på Michael Røn enn det Eggen gjorde. Røn er en løpsmaskin etter drillos hjerte. Skal bli veldig spennende å se om han slår ut i full blomst under Drillo. Potensiale har han hvertfall.
Andre kommentarer til laguttaket??
Alexander Lund Hansen
Pål Andrè Czwartek
Bora Zivkovic
Tor Trondsen
Trond Erik Berthelsen
Dagfinn Enerly
Michael Røn
Simen Brenne
Stian Johnsen
Dag Frode Hornseth
Martin Wiig
- Selvsagt kjempemorro at Tor er med igjen.
- Skal bli veldig spennende å se de to nykommerne
- Jeg tror dette laguttaket viser at Drillo vil satse mer på Michael Røn enn det Eggen gjorde. Røn er en løpsmaskin etter drillos hjerte. Skal bli veldig spennende å se om han slår ut i full blomst under Drillo. Potensiale har han hvertfall.
Andre kommentarer til laguttaket??
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Er vel ikke så mye mer å si utover det at det skal bli ekstra spennende å følge med på Trondsen, Bertelsen og Wiig!
Har også tro på at Røn får mer tillit neste sesong dersom han holder seg skadefri, og det håper jeg også.
Har også tro på at Røn får mer tillit neste sesong dersom han holder seg skadefri, og det håper jeg også.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
en annen ting jeg legger merke til er at laguttaket minner mistenkelig mye om et 4-4-2 system. godt å se at drillo ser ut til å fortsette med 2 spisser!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ser i hvert fall ut til at det blir fullt. Det er jo ganske imponerende selv med tanke på at det er Drillos første kamp.
Trekker vi fullt hus, rundt 2000, så kan jeg jo nevne at det er midt i julerushet. det er kamp mot et lag fra andredivisjon.
Til sammenligning så kom det 2 208 tilskuere på Moss sin siste seriekamp, den viktigeste kampen de har spilt på flere år. Og de kaller seg Østfolds stolthet? :D
Rekker dessverre ikke kampen selv da jeg først er tilbake i de urbane strøk først på mandag, men blir spennende å høre hvordan de nye pluss Trondsen gjør det... ;)
Trekker vi fullt hus, rundt 2000, så kan jeg jo nevne at det er midt i julerushet. det er kamp mot et lag fra andredivisjon.
Til sammenligning så kom det 2 208 tilskuere på Moss sin siste seriekamp, den viktigeste kampen de har spilt på flere år. Og de kaller seg Østfolds stolthet? :D
Rekker dessverre ikke kampen selv da jeg først er tilbake i de urbane strøk først på mandag, men blir spennende å høre hvordan de nye pluss Trondsen gjør det... ;)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914