20000 kroner for drakter
Ham-Kam har ausjonert bort draktene sine og fikk inn nesten 24000 kroner, dette må vel være noe for FFK. De skal jo ha nye drakter likevel,
http://www.hamkam.no/presentation/drakter.asp?clicked_id=108&menunames=Auksjon&parent_id=151
http://www.hamkam.no/presentation/drakter.asp?clicked_id=108&menunames=Auksjon&parent_id=151
Vel, Bjørnar`s siste FFK drakt er hjemme hos meg, så den er det nok ingen andre enn meg som skal ha...:D
Takk til Bjørnar forresten, du vil bli savnet.
Takk til Bjørnar forresten, du vil bli savnet.
---------------------------
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
Har Bora sin og den måtte jeg f... meg kjempe for å få,he he....:D
Det at guttane har gitt bort draktene sine til oss supporterne ser jeg som en vannvittig fin gest:)
Seff kunne klubben tjent penger på dette men FFK har tjent nok på draktsalg, skjerfsalg, caps og osv på oss supportere
Seff kunne klubben tjent penger på dette men FFK har tjent nok på draktsalg, skjerfsalg, caps og osv på oss supportere
Er som alltid treg når det gjelder draktfiksing. Den møkkete shortsen til Rikhardur Dadasjon etter Oslo Øst-kampen i fjor klarte jeg utrolig nok å få skaffet meg. Ligger uvasket på gutterommet hjemme hos mor og far, til mors store fortvilelse, he, he. Moro at guttæne gir bort draktene, og shortsene med mer. Det eneste Tore P fikk beholde i fjor var vel bokseren, hvis jeg ikke husker helt feil. Våte fotballstrømper føk ut av garderoben til gribbene utenfor. Festlig!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Får prøve å skaffe Selbak-drakta når han legger opp der jeg vel... :)
Jeg ville gjerne hatt drakta til Brian West jeg da men den er jo lagt ut på amrikanske auksjoner eller no sånt.. sist jeg sjekka var den til 150 dollar...
FFk for alltid i mitt hjerte!! FFK og Liverpool er best i hele verden... Brian er best!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914