FFK skal bare ha en spiller til
---------------------------
Ære være plankebyen!
- Knut har fortalt meg mye om hver enkelt spiller. Jeg overtar et ungt lag, med eldstemann på 30 år. Og et lag med mange hurtige typer. Stallen virker sterk. Også i dybden. Det eneste jeg ønsker meg, er en sideback til.
Hvis jeg skulle satt opp et lag som skal starte pr. dags dato ville det sett slik ut.
----------Ringberg--------West-------------
----Johnsen----Brenne----Risholt----Enerly----
----Berthelsen-----Piraja--Bora-----PAC----
--------------------------ALH---------------------
Innbyttere:
Sørlie
Trondsen
Helland
Petersen
Koskela
Stjerna
Hornseth
Wiig
F.eks på backplass er det null backup, og mitt førstelag er nøyaktig det samme som fra forrige sesong bortsett fra Berthelsen (som ingen vet helt hvor de har) og Wiig da, samme gjelder han.
Nå snakker jeg utifra at vi skal komme oss videre oppover fra bunnen av tabellen selv om høstsesongen ikke var så aller verst ;)
Vi har mistet Bjørnar, Hagen, Barret som kunne kjempet om en plass, men Drillo sier jo han ønsker en back til, men hvis jeg ser på hva vi mister og hva som kommer så skjønner jeg egentlig ingenting og da snakker jeg om etter Piraja og Bora.
Ja jeg kjeder meg og ja jeg har sikkert glemt en hel masse som folk kan rette meg på :)
Får nesten legge til at min personlige mening er at vi trenger 1 back, 1 på midtbanen og 1 BRA spiss til.
Enten så er dette et trekk for å få litt ro. Hvis ikke så er jeg svært bekymret.
Blir det ikke forsterkninger. Så er jeg redd det samme vil skje i år.
Faen. Nå blir det det samme tullet som ifjor er jeg redd. Hvis drillo mener dette. Så får klubben slutte å snakke piss. Ang. forsterkninger. Er bare kjeften på denne klubben. :mad::mad:
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Eggen uttalte etter sesongen at de skulle ha fem nye spillere. Men nå ser det altså ut til at det bare blir tre.
Dette sa Frode Kværneng til TV Østfold for noen uker siden, at grunnen til billettprisene gikk opp var. Drillo og at de skulle kjøpe to kvalitetspillere, i tillegg til Trond Erik Berthelsen og Martin Wiig.
Hvorfor er de så fornøyd med troppen nå, de har jo ikke fått flere spillere?
Har de brukt for mye penger på administrasjon at det sportslige for lide for det.
Harry Hansen, Arve Mokkelbost, Bjørn Bagstevold, Robert Nillsson. Frode Kværneng, Bjørn Jensen, Jon Petter Andersen.
Knut Torbjørn Eggen, Per Egil Ahlsen og Drillo som trenere.
Er det flere av disse personene som gjør at FFK ikke har råd til å kjøpe flere spillere?
Er rimelig sikker på at det kommer flere spillere enn en sideback til. Det ville vært en skandale om man ikke i det minste henter inn en venstreving, men gjerne også en god spiss og en sentral midtbanespiller.
Vi har tross alt ikke hentet en _god_, soleklar forsterkning til førsteeleveren(kall det gjerne "stort navn") enda utover høstsesongens startelever. Bertelsen og Wiig må vel mer sees på som store talenter, men Bertelsen vil omtrent være en forsterkning på venstreback uansett hva han gjør. Kan aldri tenke meg at vi blir stående med disse to som forsterkninger før sesongen 2005.
Jo, og "ensomvet"... Jeg flytter hjem på fredag. Du kan nå meg på mobilen da.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
... hevet de ikke billettprisene for at vi skulle hente flere forsterkninger og kun derfor? Da bør det bli en bra solid forsterkning han ene som kommer i hvert fall...
Carlos ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det ble sagt at man trengte fem nye spillere. Piroja, Bora Berthelsen, Wiik og en spiller til. Det blir fem!?
Det ble vel sagt at etter at de fire kom at de skulle forsterkes ytterligere ved hjelp av økte billettinntekt?
Eller var det noe annet du mente?
Holters: Carlos er helt greit ;)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av bjorn
Vet ikke om jeg er helt enig i at stallen er sterk også i dybden.
Hvis jeg skulle satt opp et lag som skal starte pr. dags dato ville det sett slik ut.
----------Ringberg--------West-------------
----Johnsen----Brenne----Risholt----Enerly----
----Berthelsen-----Piraja--:ffk:Bora-----PAC----
--------------------------ALH---------------------
Innbyttere:
Sørlie
Trondsen
Helland
Petersen
Koskela
Stjerna
Hornseth
Wiig
Syns Ringberg er litt treg kanksje jeg da men ellers er jeg ganske enig med deg
FFk for alltid i mitt hjerte!! FFK og Liverpool er best i hele verden... Brian er best!!!
FFK har muligheten nå! til å virkelig markere seg, og bli et stabilt tippeliga lag! Men de kan ikke la sjansen gå fra seg!
PS: Gledelig å høre at Gherland og Jose skal få prøve seg mer på A-lags nivå i år..
:ffk::ffk:
Opprinnelig postet av Brian_Lover
Syns Ringberg er litt treg kanksje jeg da men ellers er jeg ganske enig med deg
Jo, men det jeg mente var at vi trenger flere enn 1 ny spiller for å hevde oss. Kommer til å bli veldig sårbare når skadene kommer, men det er lenge igjen og mye kan forandre seg.
Jeg tror også Drillo er litt forsiktig med hva han sier om nye spillere som det ble nevnt, hadde blitt litt snålt om han sa han trenger masse nye spillere når han såvidt han hilst på de han allerede har.
Får ikke håpe Stjerna skader seg på brytetrening igjen, han bør få stå over det så kanskje han viser seg fra den siden alle mente han hadde i Sverige :rolleyes:
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914