Den eldre garde forsvinner?
http://www.demokraten.no/lokalsport/article1370810.ece
"Og han avslutter:
- Jeg er overbevist om at flere vil markere sitt standpunkt ved å melde seg ut. Hvor står for eksempel old boys-gruppa i dette spørsmålet?"
---------------------------
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Ikke det at jeg er en av dem!!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Hadde de flytta dem til Sarp hadde jeg forstått han men det er til FMV for svarte...
Jaja, en ekstra plass til noen som bryr seg om FFK...
Det var jo ikke mulig å få det til på en økonomisk forsvarlig måte.
FMV alternativet er jo en gavepakke til FFK og Fredrikstad by. Kan virkelig ikke Cullis og evt. andre likesinnede se det.
:confused:Sannelig godt at disse menneskene har blitt for gamle til å styre å stelle i FFK.
FFK på toppen i 2005
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK på toppen i 2005
Jeg ble egentlig litt glad òg,,,glad for at det fins folk som ser fremover.
Vi kan jo skryte til ev. barne-barn i fremtiden at vi levde på den tiden da stadion lå på Holmen, og så blir vi litt stolte med en liten tåre i øyekroken da vi ser våre stakkars små står der med store øyne og har lært noe nytt av gamlefar...:D
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Det er åpenbart at Stadion på Holmen er et ikon for folk, at Stadion holder liv i romantiske forestillinger. Greit nok det, men jeg synes da folk skulle være i stand til å skille mellom følelse og FFK!
Sånn sett tror jeg FMV vil være en historisk milepæl fordi en god del ukultur vil være død og begravet med Holmen, mens de positive tinga vil leve videre i beste velgående!
Det jeg NÅ er mest bekymra for er det faktum at FMV ser ut som en gavepakke til FFK fra høyere makter, og at det hele ser for godt ut til å være sant. Jeg er rett og slett redd for at FMV ikke blir noe av pga manglende økonomisk fundament osv osv...
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg er rett og slett redd for at FMV ikke blir noe av pga manglende økonomisk fundament osv osv...
La oss inderlig håpe det ikke skjer.
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Dette er jeg ganske sikker på at du kan være helt trygg på, Asgeir.
Det er tross alt mange pengesterke eiere i Værste a/s.
Selv om Værste pr. dags dato har en negativ egenkapital og en gjeld på ca. kr 450 millioner, så er hele området verd 3-4 ganger så mye.
Nei, maskinene setter nok igang med å grave i april/mai 2005, så da er det bare å glede seg til åpningen.
Det eneste jeg er litt bekymret for er å få stadion ferdig til høsten 2006. Husk det er mye rundt omkring nye stadion som skal settes istand og forskjønnes også.
Men pytt, kanskje er det like greit å starte sesongen 2007 på FMV. Tror ihvertfall det er det mest realistiske.:D
FFK på toppen i 2005
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914