Husk meg
Brukernavn
Passord

Den eldre garde forsvinner?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 13 des 04, 14:53
Ragnar "Cullis" Kristiansen har meldt seg ut av FFK pga. flyttingen av Stadion.

http://www.demokraten.no/lokalsport/article1370810.ece

"Og han avslutter:

- Jeg er overbevist om at flere vil markere sitt standpunkt ved å melde seg ut. Hvor står for eksempel old boys-gruppa i dette spørsmålet?"

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 13 des 04, 15:21
Flesteparten av de virkelig gamle old boys gutta gleder seg til nytt stadion på FMV.

Ikke det at jeg er en av dem!!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 13 des 04, 16:29
Melde seg og slutte å gå på kamper fordi stadion flyttes ? Dummeste jeg har hørt.
Hadde de flytta dem til Sarp hadde jeg forstått han men det er til FMV for svarte...

Jaja, en ekstra plass til noen som bryr seg om FFK...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 des 04, 16:59
Holmen var jo ikke lenger noe alternativ, Cullis.
Det var jo ikke mulig å få det til på en økonomisk forsvarlig måte.

FMV alternativet er jo en gavepakke til FFK og Fredrikstad by. Kan virkelig ikke Cullis og evt. andre likesinnede se det.

:confused:Sannelig godt at disse menneskene har blitt for gamle til å styre å stelle i FFK.

FFK på toppen i 2005

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 des 04, 17:27
Demokraten har jo hele tiden også drevet en dårlig skjult pro-Holmen-kampanje i forhold til stadionsaken, og har stort sett en negativ vinkling på artiklene som omfatter FMV...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 13 des 04, 20:30
Vet om flere av den eldre garde og Forsbergs (venner) som ser at stadion blir der den er idag, men som sakt veldig mange av den eldre garde ble Frelst på første møte når tillitsvalgte i FFK hadde informasjonsmøte for en stund tilbake. Ble også frelst på det møte, mye pga det dere sier om økonomi, nytt, og en rød tråd(fmv)

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 14 des 04, 01:17
Endret: 14 des 04, 01:19
Jeg hadde også helst sett at stadion ble lagt til Holmen, men når nå vedtaket er fattet, så må jeg jo bare respektere det. Det viktigste er at FFK får en ny stadion så fort som mulig (helst før). Hvis mange i "den eldre garde" ikke kan respektere denne avgjørelsen, så er det bare en fordel at de melder seg ut. Det var disse folkene som holdt klubben nede i dypet så lenge nettopp fordi de ikke var i stand til å se at tidene har forandret seg.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 14 des 04, 01:26
Nesten som jeg skulle sagt det selv, Jashin.:D

FFK på toppen i 2005

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 14 des 04, 07:48
Dum markering....
Jeg ble egentlig litt glad òg,,,glad for at det fins folk som ser fremover.

Vi kan jo skryte til ev. barne-barn i fremtiden at vi levde på den tiden da stadion lå på Holmen, og så blir vi litt stolte med en liten tåre i øyekroken da vi ser våre stakkars små står der med store øyne og har lært noe nytt av gamlefar...:D

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 14 des 04, 10:50
Jeg har og mange flotte minner fra Stadion på Holmen, men å slutte å støtte FFK fordi man bruker en annen stadion?

Det er åpenbart at Stadion på Holmen er et ikon for folk, at Stadion holder liv i romantiske forestillinger. Greit nok det, men jeg synes da folk skulle være i stand til å skille mellom følelse og FFK!

Sånn sett tror jeg FMV vil være en historisk milepæl fordi en god del ukultur vil være død og begravet med Holmen, mens de positive tinga vil leve videre i beste velgående!

Det jeg NÅ er mest bekymra for er det faktum at FMV ser ut som en gavepakke til FFK fra høyere makter, og at det hele ser for godt ut til å være sant. Jeg er rett og slett redd for at FMV ikke blir noe av pga manglende økonomisk fundament osv osv...

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 14 des 04, 11:22
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg er rett og slett redd for at FMV ikke blir noe av pga manglende økonomisk fundament osv osv...

La oss inderlig håpe det ikke skjer.

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 14 des 04, 12:21
Det er mange klubber som bytter sted når nytt anlegg blir bygd. Nevner Viking, Molde, Ålesund, Arsenal, Man city som noen få eksempler. Når enkelt mennesker setter seg foran / Over klubben og protesterer mot framskrittet på denne måten sier det noe om alder og evne til nytenkning. Eldre mennesker har "ofte tenkt de tanker som det er nødvendig å tenke" Gamle minner styrer tenkesettet. Det er synd at det har skjedd Cullis, men når det har blitt sånn får vi bare takke for det som var og gå videre.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 14 des 04, 13:22
Til Asgeir!

Dette er jeg ganske sikker på at du kan være helt trygg på, Asgeir.
Det er tross alt mange pengesterke eiere i Værste a/s.
Selv om Værste pr. dags dato har en negativ egenkapital og en gjeld på ca. kr 450 millioner, så er hele området verd 3-4 ganger så mye.

Nei, maskinene setter nok igang med å grave i april/mai 2005, så da er det bare å glede seg til åpningen.

Det eneste jeg er litt bekymret for er å få stadion ferdig til høsten 2006. Husk det er mye rundt omkring nye stadion som skal settes istand og forskjønnes også.
Men pytt, kanskje er det like greit å starte sesongen 2007 på FMV. Tror ihvertfall det er det mest realistiske.:D

FFK på toppen i 2005

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 16 des 04, 18:10
Udemokratisk, smålig og det som værre er av cullis.......... Bare stikk du cullis.... Slike holdninger trenger FFK ikke...........

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 16 des 04, 19:28
drit i han gamlingen der a...hvem bryr seg om hva han mener???like inntresangt å sette meninga mi på avisa...Hvis han ikke vil støtte laget er det hans problem....Og slike trenger vi ikke på stadion!!!

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914