Husk meg
Brukernavn
Passord

Pål Johansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 07 des 04, 14:06
Hei Pål.
Kan du fortelle litt om planene for fredrikstadfk i 2005.
Jeg lurer på hva du har tenkt til å gjøre med spillerdagbøkene, de som har skrevet i år bør vel byttes ut.
De var flinke i begynnelsen, men ettervært virket det som de gjorde
det for de måtte, og det ble deretter.

Kan du ikke spørre noen som virkelig har lyst og kan oppdatere siden sin hver uke?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 07 des 04, 14:12
Endret: 07 des 04, 14:13
Syns i grunn ikke de var spesielt til å skrive noe som helst i år jeg. Etter det jeg skjønte så var det kun de som lovte å skrive en gang annenhver uke eller noe som fikk skrive. Da finner jeg det rart at for eksempel Hornseth vel ikke skrev et eneste innlegg på sidene.

Håper også at det blir flere videosnutter på sidene, savnet spesielt noe etter avslutningen. Utrolig greit å ha noe å se på når man sitter på Vestlandet, 60 mil unna nærmeste gode fotballag :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 07 des 04, 17:07
Hei

Jeg har vel egentlig ikke lagt altfor mange planer enda. Jeg har så smått begynt å jobbe med et nytt design, men det er jo innholdet som er det viktigste.

Spillerdagbøker har jeg egentlig skrinlagt pga manglende interesse fra spillernes side. Dette er synd synes jeg, men det er begrenset hvor mange telefoner jeg gidder å ta for å få de til å skrive.

Video er noe vi ønsker å videreutvikle. Men alt er avhengig av ressurser og alle vi som jobber med fredrikstadfk.no har en del andre jern i ilden ved siden av som begrenser det hele ganske mye.

Jeg venter også på en tilbakemelding fra FFK-organisasjonen hva de ønsker å få ut av websidene. Hva de eventuelt måtte ønske vil jo også påvirke fredrikstadfk.no en del.

Når Drillo starter å jobbe håper jeg at vi får til samme ordning som vi hadde med Knut Torbjørn Eggen om en tilnærmet ukentlig spalte, men dette har jeg ikke snakket med ham om enda.

mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 07 des 04, 17:25
FFK skal ha møte i kveld angående direktørstillibgen, kommer dere i fredrikstadfk til å legge ut denne nyheten i kveld Pål.

palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 07 des 04, 18:03
Da vet "ensomvet" mer enn meg. Jeg regner med at jeg får informasjon dersom FFK ønsker å gå ut med noen info i løpet av kvelden.

mvh
Pål

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914