Fornyelse av sesongkort - Noen fått brev!?
Har noen fått brevet som skal sendes ut til alle som hadde sesongkort ifjor og skal fornye dette? Det står i f-b.no at dette skulle ha blitt gjort forrige uke og at de legger ut de andre for salg trolig rundt den 10 desember..
Jeg har nemmelig ikke fått noe brev, det samme har heller ikke alle da andre jeg har spurt.. Så er det noen som vet hva som skjer? Har noen fått det?
Jeg ønsker ihvertfall ikke å miste min plass.
Jeg har nemmelig ikke fått noe brev, det samme har heller ikke alle da andre jeg har spurt.. Så er det noen som vet hva som skjer? Har noen fått det?
Jeg ønsker ihvertfall ikke å miste min plass.
---------------------------
Sjefskodærn
Jeg har heller ikke fått noen brev. Så det kommer vel en av dagene. (får vi håpe) Synes forøvrig at FFK kunne informert litt bedre rundt dette spørsmålet tidligere. Det svirrer mange forskjellige "rykter" om dette... Kan jo tenkes det har blitt gjort, men jeg har ihvertfall ikke fått det med meg.
I følge Bjørn Bagstevold går brevet ut fra Billettservice tidlig denne uka.
mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK
mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK
Da er de allerede en uke forsinket.
Det betyr at fristen skal forlenges en uke? Kan da ikke være riktig at de begynner å selge sesongkort 10. desember. Vi må da få tid til å svare?
Det betyr at fristen skal forlenges en uke? Kan da ikke være riktig at de begynner å selge sesongkort 10. desember. Vi må da få tid til å svare?
Marching on together!
Bagstevold sa på radioen at de som hadde sesongkort for 2004-sesongen, har frist 15. januar i forhold til å bekrefte at man ønsker å beholde plassene også for 2005-sesongen. Man bekrefter dette rett og slett ved å betale bankgiroen som følger med brevet innen 15. januar.
Brevene ble postet idag, så er nok fremme hos folk flest på onsdag.
Brevene ble postet idag, så er nok fremme hos folk flest på onsdag.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ligger info om dette ute på fredrikstadfk.no for de som ikke har lest det også..
Sjefskodærn
Er digg at man får forkjøpsrett til cupfinalebillett da!! Det hadde vært sinnsykt kjipt å gå glipp av.
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914