Er FFK blakke?
Det er ikke usansynlig det, når vi vet
at følgende spillere skal/er betales.
Det gjelder leiespillerne, Raia, Bora, Wade, Alexander og kjøpet av Dagfinn Enerly. Dette kostet vel ikke så få penger.
Raia og Berthelsen betale klubben 4 mill for. Bora ble jo også klar, kanskje med en sign on fee.
Hvor mye kan FFK ha betalt for dette, skal vi tippe. 6-8 mill.
Vet at klubben gikk med 3 mill pluss på publikum, men vi mangler fortsatt flere mill, er pungen flodd for FFK.
at følgende spillere skal/er betales.
Det gjelder leiespillerne, Raia, Bora, Wade, Alexander og kjøpet av Dagfinn Enerly. Dette kostet vel ikke så få penger.
Raia og Berthelsen betale klubben 4 mill for. Bora ble jo også klar, kanskje med en sign on fee.
Hvor mye kan FFK ha betalt for dette, skal vi tippe. 6-8 mill.
Vet at klubben gikk med 3 mill pluss på publikum, men vi mangler fortsatt flere mill, er pungen flodd for FFK.
Nå er det vel ikke bare billettinntekter i fra i fjor som skal dekke dette da og som er eneste inntektkilde for FFK?
Vil tro vi har penger i banken til å betale alt dette pluss litt til.
Vil tro vi har penger i banken til å betale alt dette pluss litt til.
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Tror jeg overlater de bekymringene til andre. Gidder ikke å tenke på det. Ville vært svært uprofft. å rykke opp to år på rad og så holde plassen i tippeligaen for så og gå konkurs. Nei, jeg regner med at de som styrer dette har kontroll.
Fredd
FFK pleier ikke akkurat å handle for penger de ikke har. Det vanlige har jo vært å skaffe til veie penger når de trengs, og ikke ta av det opprinnelige budsjettet...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Nei 6-8 mill høres alt for mye ut. Rajo fikk de vel for litt over en mill, og Berthelsen for toppen (!) 2 mill. Hvis sign on på Bora, så blir dette neppe mer enn 4 mill. Dagfinn gikk jo på fjorårsbudsjettet.
Nei, nå må FFK svi av mer spenn :D Vi bør skaffe oss en solid venstre kant-spiller. Bla opp for Kvisvik! Det er min mening :ffk:
Nei, nå må FFK svi av mer spenn :D Vi bør skaffe oss en solid venstre kant-spiller. Bla opp for Kvisvik! Det er min mening :ffk:
Høres merkelig ut , sett på bakgrunn av de budsjetta de snakket om i vår.
På bakgunn av treneransettelser, ny direktør, fhv høye adm. utgifter osv, velger jeg ikke å tro på disse ryktene.:cool::cool:
På bakgunn av treneransettelser, ny direktør, fhv høye adm. utgifter osv, velger jeg ikke å tro på disse ryktene.:cool::cool:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
4000 sesong kort a 3000,- er 12 mill. Burde holde en stund! Vet det ikke er så mye som 4000 plasser til full pris, men allikevel?!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914