Ny direktør
Å bemanne flere poster gjør at kvaliteten på jobbene blir bedre. Det blir dyrere, ja, men det tror jeg det er verdt.
Eggen var vel innvolvert i nesten alle oppgavene en stund, men etter hvert fikk han mer tid til det han var kommet for. (ikke missforstå, han gjorde en super jobb)
Er det noen rykter her eller ?
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
En ærlig FFK supporter!
Opprinnelig postet av Jonpk
Arne Scheie kjenner drillo godt! Kan det være han.....?
ja vi kan jo drømme.... man faktisk ingen dum løsning....:D:D
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Opprinnelig postet av Jonpk
Arne Scheie kjenner drillo godt! Kan det være han.....?
Det tror jeg neppe, tror ikke vi skal vente nok en kjendis til FFK nå.
Har ikke peiling men jeg tror det en en person som har ledererfaring fra næringslivet men som i tillegg brenner for fotball, scheie er "bare" tv-kommentator.
Han kjenner jo også Terje Høili, kanskje det blir ham?
Han har i hvertfall en mye bredere erfaring enn Arne Scheie og hadde sikkert vært en glimrende kanditat.:D:D
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Drillo kjenner nok mange han.
Han kjenner jo også Terje Høili, kanskje det blir ham?
Han har i hvertfall en mye bredere erfaring enn Arne Scheie og hadde sikkert vært en glimrende kanditat.:D:D
Tja... vet ikke helt jeg... hvem kan mest fotball, Arne "fotballeksikon" Scheie eller Terje "kritisere FFK midt i sesongen" Høili...??
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 01 des 04, 19:14
Endret: 01 des 04, 19:16
Om det er et levende "Fotballeksikon" eller en som kan endel om fotball og veldig mye om ledelse.
Men uansett så er det en tøysete diskusjon vi holder på med, for det blir hverken A. Scheie eller T. Høili. :D
FFK på toppen i 2005
Oppe i hjørnet for alltid
Tippy
Lars Tjærnås er jo uansett syk og kan ikke ta på seg en slik jobb.
Ellers vil jeg ikke lanserere flere kandidater, har jo allerede lansert endel som det helt sikkert ikke blir.
Derfor lykke til med ny direktør :ffk:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av aavdst
de sa tidligere at det ville ikke bli noen stor overaskelse a la "drillo". Kanskje det blir Harry Hansen? hvorfor kunne ikke han fått denne tittelen? :rolleyes:
Mener de har gått ut tidligere og sagt klart i fra at det er en person utenfor ffk-systemet som skal ansettes.
plænken
plænken
Opprinnelig postet av john
Kan jo opplyse om at det blir Per Ravn Omdal....!!!!!
Neh.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Noen som kjenner no til han..?
Gratulerer ;)
Velkommen til FFK :ffk:
En for Alle og Alle for En!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Håper ledelsen ikke tar feil.
Uforståelig at det kan ha tatt så lang tid når man får en så lite profilert person.
hva med perioden etter 2001 ?
Arve mokkelbost er en kapasitet.
Vi som har fulgt med fotballen siden 1960 vet det.
Egentlig så er det helt utrolig at FFK har gjort det igjen, nemlig å ha knyttet til seg nok et navn, som gjør at vi er i ferd med å bli eneren i Norge, når det gjelder det administrative.:D:D:D
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Egentlig så er det helt utrolig at FFK har gjort det igjen, nemlig å ha knyttet til seg nok et navn, som gjør at vi er i ferd med å bli eneren i Norge, når det gjelder det administrative.:D:D:D
He, he...
Éneren innenfor det administrative feltet blir vi først den dagen jeg eventuelt får overkommandoen i systemet. Da kan jeg med trygghet si at vi vil få en ren militærstruktur i hele den administrative fløyen. En obligatorisk rangorden med bl.a. "ay,ay sir ! ..." ved tiltale, vil automatisk bli innført fra dag én. ;)
Sukk,
...det renner mye militært slektsblod i mine årer.
Håper virkelig denne mannen har ben i nesen...
FFK and Wisla Krakow forever...
Davy Wathne mener ansettelsen er et funn for FFK. Jeg velger å tro det samme!
Bjørn Bagstervoll, Arve Myklebost, Jon Petter Andersen og Robert Nilson? Nå ligger nok de andre klubbene våkne om kvelden og lurer på hva dette "krut-paketet" kommer til å utrette.
Bare en spøk, men jeg tror ikke det er vits i å ta av på grunn av denne ansettelsen.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
man lever ikke på gammel historie.
Man leser i dagens f-b at han måtte gå i unåde fra Brann, det er det jeg mente å huske at det var noe med kaos i brann i han hans periode der, men det kan jo være mange svar på dette, for i den perioden var det i brann som det har vært i FFK, mange små konger som trakk i forskjellige retninger, Men er det noe som er sikkert er det at brann var heislaget fremfor noen i hans periode, var personlig å så brann i nest øverste div i 1983 eller 84
I følge Davy Wathne var det han som fikk en moderne struktur i Brann. Etter at han trente laget til NM gull i -82.
God aften til deg "jashin" som mener Wathne er en klovn på linje med Hoff og Mini. Du blir ikke TV`s sportsanker ved å være klovn.
Skal bli spennende å se hvordan Mokkelbost kan bidra til å synligjøre FFK i næringslivet i forbindelse med sponsorjakten.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Arve Mokkelbust var ikke navn som jeg som gammel mann i første omgang ville tenke på. Det kan vel si noe at så vidt jeg har oppfattet har vel heller ingen andre her på forumet , kommet på han. Det tyder vel på at han i den seinere tida har vært lite profilert eller påtenkt som "fotballprofil".
M.a.o kan vi vel nesten si at dette er en like stor overaskelse som Drillo, men med motsatt fortegn.
Uansett velger jeg å si lykke til, og håper at
:ffk: eller "headhunterne" også har vurdert hvordan FFK`s sine ulike aktører vil trekke sammen. M.a.o at kjemien innad i klubben stemmer, foreksempel at direktør, trenere o.a snakker "samme" språk.
Når det gjelder Davy Wathne og hva som skal til for å bli sportsanker på TV2, vil jeg si meg enig med "Jashin". Hans oppteden i mediesammenheng tilsier for meg at "klovnebegrepet" passer, på lik linje som på Mini og Hoff.
Foresten har Wathne hatt dette med "klovn" hengende over seg lengre enn dette, faktisk helt siden hans dager fotballdommer. Husker det gikk et sukk gjennom publikum når Davy Wathne ble annonsert som dommer.
Hvorfor i all verden forventet man seg en fotballprofil som klubbdirektør? Det hadde vel vært mer nærliggende å se til profiler i næringslivet? De fleste navnene som har vært nevnt på dette forumet har jo vært helt på jordet. f.eks N.J. Semb!!, Per Ravn Omdahl, Terje Høili, K.T. Eggen osv. Semb og Eggen har vel ikke på langt nær den kompetansen som kreves, mens de to andre er "overkvalifisert".
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Til "tomroar" . Du er overasket over at det tok så lang tid å ansette en som er så lite profilert. Hvem ville være mer profilert?
I følge Davy Wathne var det han som fikk en moderne struktur i Brann. Etter at han trente laget til NM gull i -82.
God aften til deg "jashin" som mener Wathne er en klovn på linje med Hoff og Mini. Du blir ikke TV`s sportsanker ved å være klovn.
Skal bli spennende å se hvordan Mokkelbost kan bidra til å synligjøre FFK i næringslivet i forbindelse med sponsorjakten.
Hvem vile vært mer profilert ? når jeg sankker om profilert mener jeg en som er vel kjent i lokalmiljøet eller er kjent fra media i nyere tid. Hadde du tatt en rund spørring i Fredrikstad, så tror jeg ikek så mange har husker vedkommende eller har hørt om han.
Jeg er større tilhenger av å ha en lokal forankret person en lite profilert person utenfra.
Det jeg påpeker er vel at Arve Mokkelbust for de fleste er en overaskelse på lik linje som Drillo, men med motsatt fortegn.
Når det gjelder Watne så lever han etter min mening opp til betegnelse "ego-sentert klovn", men selvsagt har vi lov til å være uenige.
(P.s jeg vektlegger på ingen måte Wathne sine uttalelser om Mokkelbust noen verdi, og regner heller ikke med at "headhunterne" har bruk Watne som "sikring".)
Han blir også husket på forskjellige måter i Brann og Bergen.
Uten at jeg vektlegger dette.
Som sagt håper og tror at "headhunterne" har vurdert hans ferdighter pr.dato. Derfor lykke til!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Dette har forsåvidt ikke noe med FFK å gjøre, men hadde bare lyst til å få det ut. Reprisekanalen TV2 kommer ikke høyest opp på min liste over favorittkanaler. Sportssendingene er jo mer eller mindre en parodi.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914