Husk meg
Brukernavn
Passord

Wade Barret blir?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 02 des 04, 16:03
Holder ikke å vinne CL med bare lokale spillere. De må spille ordentlig fotball, med lange flate ballær på vingane, også!
Herregud Olavesen, det er greit vi skal bli gode altså, men ikke uten visse betingelser.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 02 des 04, 16:54
Ikke sant... Helvete heller om vi skal betale markedspris for pillerne våre... Det er for drøyt...

Mener det egentlig alvorlig og jeg altså... Begynner å bli litt lei... Dette er akkurat det samme vi har hørt om Brenne overgangen og lønna til Søder... Er så leeeeeeei!!!! :o

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 02 des 04, 18:25
Sier meg helt enig i Olavesen,dette blir bare tåplig å diskutere...Alltid en eller annen som griner,og de 65000 imnd??de var jo blant annet med på å bidra til ny ffk kontrakt,og nedrykk hadde kosta så mye mer enn dette...Så slutt å klag,så lenge han leverer varene og ffk har økonomi til å ha han i stallen

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 02 des 04, 22:41
Opprinnelig postet av ensomvet
Han tjente 65000 kroner i måneden, det er mye penger å betale når han skal sitte på benken.

Hvem er det som har sagt at han skal sitte på benken? Jeg er 100 prosent sikker på at han er en bedre spiller enn Berthelsen!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 02 des 04, 22:53
Er 65000 pr mnd mye for en Tippeligaspiller? Tror ikke det. Lurer på om dere som uttaler seg bombastisk om dette har peiling på hva som er lønnsnivået. Husk at lokale spillere fra egen stall er mye billigere å ha på benken enn spillere utenfra. Bare så synd at disse ikke finnes. Østfold er vel det fylke i Norge som rekruterer færrest spiller til TL. Tror det kommer flere fra Finnmark enn fra "fotballfylket" Østfold.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 03 des 04, 00:17
Wade Barret kom til oss for å bidra til at vi skulle beholde tippeligaplassen.

Han gjorde absolutt det man kunne forvente av ham og kanskje også litt til.
Men når FFK nå har betalt mye penger og skrevet 4 års avtale med Bertelsen, så viser det helt tydelig at man ikke har tenkt til å tilby Barret noen ny avtale ut over det halvåret som han hadde avtale på.

De sportslige ansvarlige i klubben har ment helt siden de skrev avtale med Barret i sommer at det kun var en løsning for å berge plassen i år og at neste år skulle han ikke stå i veien for guttene fra Costa Rica.
Så dette bør ikke komme som noen bombe på noen, og helt sikkert ikke på Barret selv.

FFK på toppen i 2005

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 03 des 04, 01:09
Da har barret fått beskjed om å finne seg en ny arbeidsgiver av Harry Hansen

Må finne seg en ny klubb

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 03 des 04, 09:43
Blir litt for dumt å miste en god venstreback fordi man håper at en eller to veldig unge gutter skal slå til.

FFK har hatt mange lovende ungutter i stallen, men jammen ikke mange bra venstrebacker. Og det er heller ikke lett å skaffe meritterte venstreback`er.

I tillegg går vel Brian Wests kontrakt ut om et år. Hvis han forsetter formkurven, så skal det mye til at FFK klarer å beholde han.

Så Barret må gå fordi ikke-EU-kvota er fyllt opp med spillere med en masse usikkerhet rundt. Jeg er jammen ikke sikker på om det er så veldig lurt.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 03 des 04, 10:07
Aksept for mye her Tgfka, men :ffk:må vel ha "klokketro" på Bertelsen da!

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 03 des 04, 10:13
Endret: 03 des 04, 10:13
Var jo litt morsomt å se hvordan Vebjørn spilte seg opp i fjor. I de siste kampene, bla.a mot Sogndal (borte) var han ganske god. Hadde kanskje ikke vært så dumt å hatt han på benken ett år til som reserve?

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 03 des 04, 14:35
jo...

Engasjert hovedtribunist!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 03 des 04, 15:35
Opprinnelig postet av Julekake
jo...

Hehe... Må desverre bare si meg enig...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 04 des 04, 21:11
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Blir litt for dumt å miste en god venstreback fordi man håper at en eller to veldig unge gutter skal slå til.

FFK har hatt mange lovende ungutter i stallen, men jammen ikke mange bra venstrebacker. Og det er heller ikke lett å skaffe meritterte venstreback`er.

I tillegg går vel Brian Wests kontrakt ut om et år. Hvis han forsetter formkurven, så skal det mye til at FFK klarer å beholde han.

Så Barret må gå fordi ikke-EU-kvota er fyllt opp med spillere med en masse usikkerhet rundt. Jeg er jammen ikke sikker på om det er så veldig lurt.

Hør hør.... helt enig her! Synes det blir for dumt å satse på to spillere fra costa rica som ikke har bevist at de holder TL klasse ( noe jeg ikke tror vi kommer til å se heller) i forhold til 1 spiller som faktisk er så god at han kunne fått V bekk plassen på et hvilket som helst TL lag...(nesten)

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914