Wade Barret blir?
Noen mulighet for at han blir? (på bekostning av costa rica boys?)
Ellers så sier han at det ikke er aktuelt å hente flere keepere eller midtstoppere, men vil ha 2 spillere som kan spille alt....
Link til saken i nettavisen!
Synd at dette antagelig går ut over costa-rica boysen.
Regel spørsmål: gjeller regelen med spillere utenfor EU også etter at de har fylt 18 ? (lov å håpe)
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Da det virker som CR gutta "iler langsommere" mot TLnivå enn
:ffk: hadde håpet.
Men.......
Hvorfor i svarte kjøpe Bertelsen for utrolige 2.5 mill, dersom Barrett blir!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ikke vet jeg, fint med konkurranse på plassene er det uansett.
Jeg håper ihverfall at Bertelsen får en tilnærmet fast plass på laget så lenge han presterer greit(innenfor rimelighetens grenser). En så ung spiller er vel avhengig av tillitt for å bli en toppspiller. Jeg mener det absolutt er plass til Wade i troppen og tidvis på laget, men ikke fast på førstelaget om det skal være noe vitsi og fortsatt beholde Costa-Rica guttene og Momo.
Men spørsmålet er jo om en spiller av Barrets kaliber er fornøyd med å være reserve.......
Opprinnelig postet av dracula
Hvorfor i svarte kjøpe Bertelsen for utrolige 2.5 mill, dersom Barrett blir!
Kanskje fordi man trenger dekning på plassene?
Kanskje fordi Bertelsen faktisk er venstrebent?
Kanskje fordi Barrett faktisk kan spille på begge venstre og høyre back?
Kanskje fordi vi per i dag ikke har noen backup på verken høyre eller venstre back?
Kanskje fordi han er et av Norges største talenter? I alle fall i sin posisjon.
Bare kanskje...
:D
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
"Jeg håper ihverfall at Bertelsen får en tilnærmet fast plass på laget så lenge han presterer greit(innenfor rimelighetens grenser). En så ung spiller er vel avhengig av tillitt for å bli en toppspiller. "
Jeg håprer FFK til enhver tid stiller med det beste mannskapet det kan mønstre.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Enig med mange av dine kanskje.
Men .... derfor mener jeg vel kanskje også at
:ffk: betalte vel drøyt for Bertelsen 2.5mill ? ( 40% ved videresalg)
:):rolleyes:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av kanogvetalt
JJunior skrev:
"Jeg håper ihverfall at Bertelsen får en tilnærmet fast plass på laget så lenge han presterer greit(innenfor rimelighetens grenser). En så ung spiller er vel avhengig av tillitt for å bli en toppspiller. "
Jeg håprer FFK til enhver tid stiller med det beste mannskapet det kan mønstre.
Tror ikke du helt forstår hva jeg mener.
Det jeg mener med at Bertelsen burde få tilnærmet fast plass innenfor rimelighetens grenser, er at han burde bli foretrukket foran wade om de gjør det like bra på trening. Grunnen til det er at han har ett større forbedringspotensiale enn wade (tror jeg). Når FFK skriver en langtidskontrakt med gutten så viser de at de vil satse på ham. Det betinger at de må gi ham spilletid, og ikke sette ham ut av laget med en gang han gjør en dårlig kamp.
Jeg mener at en ung spiller som er under utvikling må få lov til å prøve og feile. Du trenger ikke være enig, kanogvetalt, men det er nå min mening.......
P.S.
Regner vel egentlig med at du vet best, siden du kan og vet alt.......:D:D
Jeg forstår argumentasjonen din. Er også enig i at en ung spiller, på lik linje med en evt lokal spiller, må kunne få en sjanse. Men jeg mener også at en ung talentfull spiller ikke fortjener en plass på banen bare fordi han er ung og talentfull. Han må også være god nok. På samme måte som jeg tidligere har utrykt at en lokal siller ikke fortjener en plass i stallen bare fordi han er lokal.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Tror egentlig vi er enige her, bare at vi uttaler oss forskjellig.
Bertelsen burde få spilletid, men ikke om noen i stallen er langt over hans nivå.
Men det viktigste poenget mitt er at han må få lov til å prøve å feile. Utrolig viktig da at vi som supportere ikke "mobber" ham slik som Vebjørn Hagen ble til tider, men viser forståelse for at han trenger tid til å utvikle seg.
Jeg mener IKKE at han skal få masse sjanser om han er klart dårligst på trening og ikke viser tegn til progresjon.....
Rart ingen Norske klubber viser interesse. Han har jo ikke spilt seg bort på noen som helst slags måte. Tenker på klubber som Start eller Ålesund. De har vel ikke full kvote heller. Ihvertfall ikke Ålesund men de ønsker vel bare lokale spillere.
En uvanlig treningsvillig, sympatisk og hyggelig fyr er han ihvertfall.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Kanskje hvis vi vinner Champions League med bare lokale spillere (ingen fra østsida av elva heller, så hele laget må byttæs). Finner vel noe å klage på da og vel...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914